▼ Anul 2011
► Cel mai bun articol încă nu a fost scris! 
Patru ani de blogging? Se simte?
O peştiadă de pomină
Avem nevoie de mentori
Pac la ziar!
O inovaţie utilă în atenţia BEKO
Apucături de şef
Care-i treaba cu taţii şi fiii?
Cum a fost la primul meu Street Delivery (2011)
Cool Beck'sperience cu IAMX şi Monarchy
Să aveţi un Paşti fericit, liniştit şi luminos!
Unde te-ai dus copilărie? (1)
Unde te-ai dus copilărie? (2)
Unde te-ai dus copilărie? (3)
Astăzi e ziua mea
O păţanie (1)
O păţanie (2)
O păţanie (3)
O păţanie (4)
O păţanie (5)
Deja au trecut 30 de ani de la Dallas
Tron – Moştenirea (2010)
Oameni nobili, idei nobile
Ouă à la moi
Tiramisu: reţetă simplă şi rapidă
The Hunley / Primul submarin – o poveste adevărată
Automatizarea operaţiilor în PhotoShop
Micul dejun românesc peste vremuri
Azi a fost ziua lui tata
Cum a fost la Optimism 2010 – ediţia de primăvară
Tech news: Internet wireless acasă
Jazz for Life. O seară de neuitat
Avatar merită să fie văzut
Avem un parc. Ce facem cu el?

▼ Anul 2009
Eu şi pisicile mele
400 de ani de la descoperirea lui Galileo Galiei
Tech news: Aplicaţii pentru telefoane
Bloguri militare. Comentarii jenante
Dărămuş este, dacă mă gândesc bine, nume de moş
Amintiri din epoca de aur (partea 1)
Amintiri din epoca de aur (partea a 2-a)
Amintiri din epoca de aur (partea a 3-a)
Amintiri din epoca de aur (partea a 4-a)
Amintiri din epoca de aur (partea a 5-a)
Amintiri din epoca de aur (partea a 6-a)
Amintiri din epoca de aur (partea a 7-a şi ultima)
Răgaz trândav în grădină
Cum a fost la ZBB-2009
Casa păşitoare, pentru un viitor nesigur
Tech news: Plugin-uri de Firefox
Despre câini nefericiţi
Marjan, leul martir din Kabul
Dactilografierea în era OCR (ICR şi Speech Recognition)
Pif nu a murit, doar a plecat un pic
Sakshat, încă un OLPC utopic?
Cum mi-am petrecut Revoluţia (3)
Cum mi-am petrecut Revoluţia (2)
Cum mi-am petrecut Revoluţia (1)
Iubitele mele telefoane (scurt istoric)

▼ Anul 2008
Ţiţi, să ştii că nu te-am uitat
Nostalgice aduceri aminte
Care bun simţ, care politeţe?
Dolce far niente
Între agonie şi extaz
Ceasul rău, pisica neagră
La mulţi ani tuturor copiilor din noi
Partez vers la destination de vos reves!
Tata e numai unul
It's fun to be different...
Legendă şi realitate
Stressul şi binemeritata odihnă

0 Responses to "Articole recomandate"