Deci, cum vine chestia asta? Este duminică şi vrei să mergi şi tu, ca omul, în vizită la un prieten. Şi nu iei RATB-ul, fiindcă vine rar cum nu se poate, fiind duminică... Aşa că iei frumuşel maşinuţa şi mergi frumuşel la Claudiu. OK, toate bune, un suc la o parolă, mai ne chiorâm puţin pe internet etc. Oho, ia te uită, trebuie să plec. Şi eu, zice Claudiu, dar hai să-ţi arăt maşina mea. E bună şi frumoasă, o Skoda Fabia din 2001, cu aer condiţionat şi tot tacâmul, OK. Şi apoi zic hai că eu am parcat-o ceva mai sus chiar pe strada mare (a se citi Drumul Taberei).
Şi apropiindu-ne vedem un taxi buşit, stând într-o rână, obosit, pe asfaltul încins.
— Unde-i mă maşina? zice Claudiu.
— Uite-o acolo... şi stau şi mă uit ca prostu'. Numărul de înmatriculare nu mai e, iar portbagajul este boţit şi pluteşte în aer. Sunt catatonic, nu se poate, nu mi se întâmplă mie aşa ceva.
Ba da, shit happens. Atunci când îţi este viaţa mai dragă. Acum: poliţie, asigurări, service, drumuri europene... Cum un necaz nu vine singur, subit îmi aduc aminte că mai am şi un concediu de făcut la mare, începând cu 26 august, şi mi se îneacă corăbiile de tot. Ar putea fi reparată maşina până atunci?
Ce s-a întâmplat? O stupizenie! Nenea taximetristul a vrut să ferească un câine care ar fi traversat strada (cică) şi l-a evitat, dar pe noi nu! Două maşini a lovit idiotul, de fapt a lovit un Ford Focus care la rândul lui m-a „împins” pe mine mai bine de un metru, cât lăsasem spaţiu în faţă, ca să pot ieşi fără să dau marche arriere. Norocul, dacă este unul în această întâmplare, este că acest spaţiu l-a ferit de tamponare pe cel din faţa mea, spaţiul dintre maşina mea şi a lui rămânând acum de doar 10 cm!
UPDATE
Uite că am avut puţin timp să descarc şi pozele făcute cu mobilul. Uite-aşa arată biata mea maşină (aici este în garaj). Aşa că, luni, cu aprobarea celor în drept de la serviciu, am întins-o la Omniasig, pe Calea Griviţei, apoi la Serus pe Valea Cascadelor. Acolo am aflat că departamentul „Caroserie” s-a mutat pe undeva în spatele hipermagazinului Carrefour Militari. M-am dus acolo şi am dat peste un inginer pe care-l cunoşteam şi care m-a „rezolvat” rapid. L-am rugat dacă se poate să fie gata până pe 26 august şi mi-a zis că „pot să las maşina acum”. Asta e foarte bine, de obicei aveam de aşteptat cel puţin o săptămână după ce mă programa. Aşa că e în curs de reparare şi sper să fie gata pentru scurtul concediu de o săptămână la Cap Aurora.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Ceasul rau, pisica neagra"