În categoria

Scurt pe doi
Pasionat de IT&C, mai specific de internet, calculatoare, gadgeturi, DTP şi prelucrarea imaginilor, blogging, social media şi încă altele.

Scurtă biografie romanţată
Am avut o copilărie liniştită, în casa bunicilor, pe o străduţă lăturalnică dintr-un cartier odată mărginaş al Bucureştiului, acum destul de central. Cu mult drag îmi aduc aminte de vacanţele cu părinţii la Sibiu, unde aceştia lucrau (mama a trebuit să-l urmeze pe tata, el fiind ofiţer şi repartizat acolo).
A urmat şcoala care în general mi-a plăcut, mi-am făcut noi prieteni, mi-am descoperit noi îndeletniciri, pasiuni. Am ajuns şi la liceu, prin care am trecut ca peştele prin apă, totuşi acumulând, datorită profesorilor buni (mai puţin la matematici) o bază largă de cunoştinţe.
La terminarea liceului am vrut să mă angajez la Electromagnetica, unde făcusem şi practica dar – culmea – nu aveau locuri. De-abia în toamna lui 1980 am reşit să mă angajez la institutul de Cercetări pentru Componente Electronice, aflată în Silicon Valley-ul românesc: Băneasa.
Acolo am evoluat învăţând multe alte lucruri; învăţând între timp singur limba engleză în care erau tipărite majoritatea publicaţiilor de specialitate.
După Revoluţie însă, politica  în ceea ce priveşte activitatea de cercetare s-a schimbat... nu mai erau bani pentru cercetare. Aşa că în 1996 m-am mutat, cu ajutorul tatălui meu, într-o unitate militară, unde lucrez şi acum.
Din 2007 am blog şi dacă până atunci nu am avut obiceiul să ies (spre ruşinea mea), începând cu 2008 datorită implicării în blogging şi social media, am avut plăcerea să particip la o pleiadă de conferinţe, petreceri, întâlniri informale, evenimente şi donaţii. Menţionez doar câteva din cele mai importante pentru mine: RoBlogFest, Optimism, Lecturi Urbane, World Blogging Forum, Offline 2.0, Urban Soup Nights, Jazz for Life, TwestivalB, RugbyTweetMeet, Oameni nobili, idei nobile, #BeerTweetMeet.

Dacă doriţi să mă contactaţi o puteţi face prin acest formular.

3 Responses to "Despre autor"

  1. Stefan Murgeanu Says:

    e clar: #beertweetmeet e cel mai important dintre toate :D :))

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Il pun si eu ultimul ca sa nu bata la ochi si tu ce faci acum? Hai sa zicem ca e cel mai fluid eveniment, da? =))

  3. Buculesei S. Says:

    Interesant parcursul tau in viata. Felicitari pentru pasiunea ta legata de IT, gadgeturi calculatoare. Acum sunt la mare cautare si vor fi pana cand lumea va lua sfarsit.