Daft Punk - Derezzed (Original Mix) Tron Legacy movie

Credit poster: Cinemagia
Dacă tot sunt în concediu hai să profit şi să văd un film despre care am auzit opinii divergente, de la „am dat banii degeaba” până la „incredibil”.
Acum să-mi dau şi eu cu părerea. Filmul este foarte bine realizat, inovator; deşi multe secvenţe au putut fi făcute foarte uşor pe calculator, altele au necesitat ceva muncă. De fapt tot filmul consistă în grafică pe calculator, la fel ca şi Avatar. Ideea de a digitiza un obiect fizic pentru a-l transpune pe suport informatic nu este nouă (nici ideea teleportării de altfel) dar ar putea fi pusă foarte greu în practică (teleportarea cuantică a reuşit în condiţii de laborator). În aceeaşi categorie de idei utopice greu realizabile, înrudită cu cele de mai sus este şi generatorul de hrană văzut în „Star Trek”.
Hai că am dat-o în bălării. Oricum primul lucru care te şochează este sunetul... muzica incredibilă a trupei Daft Punk care ţine isonul acţiunii pe toată durata filmului. Apoi imaginea... perfectă.
În fine, ca să nu o mai lungesc, mi-a plăcut filmul şi vă recomand să îl vedeţi în 3D şi nu în faţa calculatorului.
Dacă nu aveţi de gând să vedeţi filmul, atunci puteţi citi rezumatele de la Cinemagia şi IMDB.
Îmi pare rău că nu am văzut filmul original, cel din 1982, e clar că nu avea cum să ajungă în România. Ştiu însă că la vremea respectivă a fost un eveniment cinematografic major (am citit peste câţiva ani în Pif şi Le Monde – astea mai ajungeau cu chiu cu vai prin România). Alătur în continuare trailerele celor două filme pentru a se vedea ce a putut face calculatoristica mintea omenească în treizeci de ani.

0 Responses to "Tron – Mostenirea (2010)"