Credit imagine: UndercoverLawyer on Hubpages
Băi fraţilor (şi surorilor) nu oi fi eu cel mai deştept şi omul cu ideile cele mai bune din lume (dealtfel nici n-am pretins vreodată) şi nici cel mai răbdător şi tolerant (aici sunt peste medie) dar câteodată mă apucă toţi dracii.
La firmă se renovează la greu, termopane şi zugrăveală interioară, în traducere liberă şantier adică haos. Mobilă şi echipamente mutate te miri pe unde sau strânse în mijlocul camerei, restrângerea activităţii din cauza asta, praf şi mizerie la maxim şi deci deranj şi nervi şi toate lucrurile nefericite ce rezultă de aici.
Într-una din sălile mari zăcea un switch de vreo 20 de porturi pe jos, împreună cu cablurile aferente, împrăştiate pe podea. Zic, hai mă şefu' să strângem şi noi astea de pe jos, că nu merge să le lăsăm aşa, doar cu o foiţă de plastic peste ele, că se pot strica la cum umblă meşterii. A început să ţipe nemotivat la mine, că unde să le pună; i-am dat soluţia (pe o masă sau sub una) dar el continua cu ţipetele „şi unde vrei să le pun, unde?” ca un disc zgâriat. I-am replicat calm că el este şeful şi el decide de fapt unde vrea să le pună. Iar scandal. În cele din urmă lucrurile s-au făcut cum am propus eu, ba mai mult, s-au scos cablurile UTP şi prelungitoarele nefolosite şi puse în magazie, s-au mutat mese pentru acces la geamuri. Switchul a intrat într-un sertar la o masă, cablurile UTP legate frumos aşişderea, totul aranjat cum trebuia. De ce atâta agitaţie?
Bineînţeles că mai târziu nu a acceptat niciun moment că propunerea mea era corectă şi de fapt singura acceptabilă. A rămas nervos şi probabil supărat pe mine toată ziua... De cerut scuze nici vorbă (nu mă faceţi să râd). O fi bine aşa, să te panichezi la fiecare gând că trebuie să muţi 3 mese şi să scoţi 5 cabluri? Cu ce folos, altul decât enervarea mea şi deranjarea a alţi câţiva colegi? Voi cum vă înţelegeţi cu şefii? :)
Am scris mai demult despre Care bun simţ, care politeţe?, articol similar.

0 Responses to "Apucături de şef"