Am fost la Optimism 2010 – ediţia de primăvară şi impresia generală a fost bună. Mulţi vorbitori, fiecare împărtăşind din experienţa lor de viaţă şi profesională, făcându-ne fie şi măcar cu un dram mai înţelepţi.
Programul conferinţei a fost următorul:

14.00 – 15.00 Sesiunea I: Cabral Ibacka (blog); Mihai Sturzu (blog); Cristian Lupşa (blog); Adrian Soare (blog).

15.3017.00 Sesiunea a II-a: Alexandra Sandu (blog); Cristina Bazavan (blog); Marta Uşurelu (site); Mihaela Feodorof (site); Sandra Ghiţescu (blog); Dan Dumitrescu (blog).

17.3018.30 Sesiunea a III-a: Mircea Ecxarcu (facebook); Bogdan Grigore (blog); Cristina Badea (site); Alex Gavriliu (blog).

Eu am ajuns pe la 14:30, aşa că am pierdut prima sesiune. Mihaela Feodorov (YourWay Life and Career Counseling) şi-a pus (şi ne-a pus, implicit) întrebarea „De ce merită viaţa să fie trăită?”. Am descoperit că există nenumărate răspunsuri cu tot atâtea motive.
Doamna Marta Uşurelu, redactor-şef al revistei Biz (care a împlinit pe 7 aprilie 10 ani de apariţie) ne-a învăţat că nimic nu este imposibil, mai ales atunci când îţi propui să iei un interviu lui Mel Gibson... şi reuşeşti!
Cristina Bazavan, redactor-şef al revistei Tabu, o revistă apreciată de sexul frumos din România, ne-a emoţionat cu o poveste adevărată: despre greutăţile prin care treci pentru a păstra un brand care îţi este drag, aproape de suflet. Alexandra ne-a prezentat proiectul şi ţelul ei: 1.000 de imagini cu oameni zâmbind; închizând ochii, „visând” la ceva frumos şi inevitabil zâmbind camerei: DayDreamers.
A urmat un moment magic, în care Johannes (surpriza serii) ne-a lăsat cu gura căscată, căci pentru mulţi era pentru prima dată când vedeau o masă zburând prin aer (levitaţie) şi „bonus”, un interesant truc cu cărţi.
A urmat jocul în doi dintre Dan Dumitrescu şi Sandra Ghiţescu, care ne-au vorbit despre „Optimismul în grup” şi ce ne pot învăţa jocurile despre competiţie şi cooperare.
Bogdan Grigore ne-a vorbit despre un proiect impresionant, Biblionet, care are ca scop dotarea a 1.500 de biblioteci din România cu calculatoare şi acces la internet.
Cristina Badea ne-a arătat că nu trebuie să ne agăţăm de un loc de muncă dacă nu există un climat sănătos de muncă şi o relaţie corectă şefi – subalterni. Citez : să mă uit în ochii şefului meu şi să văd: inteligenţă, profesionalism, caracter... să văd un om, în adevăratul sens al cuvântului nu un frustrat oportunist care calcă peste cadavre.
Am plecat de la conferinţă cu un sentiment de bine, pentru că am fost înconjurat de atâţia oameni, fiecare încercând să ne aducem aportul nostru pentru un viitor mai bun, optimist. Am mai plecat şi cu un lanyard Evensys (mulţumesc) şi o revistă aniversară Biz.
Nu-mi mai rămâne decât să adresez felicitări domnului Cristian Manafu şi întregii echipe de la Evensys implicate în eveniment, care a fost formidabilă. O menţiune specială pentru cel care a fost „cireaşa de pe tort”, mascota Gus, un tip formidabil (câte kilograme ai slăbit ieri?) care a fost nelipsit din mijlocul nostru, fie în lobby, fie în sală sau pe scenă. 
• Credite: 1. logo Optimism 2010: Motivonti; 2. programul conferinţei: Optimism 2010; 3. Gus şi cu mine: Sorin Rusi; 4. coperta revistei Biz, nr. 193: Gândeşte Biz.
• Multimedia: foto, video
• Au mai scris:  Cristina Bazavan, Sabina Cornovac şi au fotografiat Sorin Rusi, Nina Costea.

0 Responses to "Cum a fost la Optimism 2010 – ediţia de primăvară"