După cum ştiţi, am publicat pe blog o scurtă ştire şi un slideshow despre Salonul Naţional de Modelism Militar. Nu uitaţi este deschis până sâmbăta aceasta (29 octombrie a.c.).
Am dat ştirea mai departe pe twitter, facebook şi mail (inclusiv unui foarte bun prieten din Trustul de Presă), pentru că era păcat să nu fie popularizată şi în scurt timp am avut parte de o surpriză de proporţii: un coleg mă cheamă şi mă întreabă „Ce faci Nicule, mai nou scrii la ziar?”. Normal că nu am ştiut despre ce este vorba, aşa că mi-a arătat articolul din Observatorul Militar (vezi imaginea alăturată). Am rămas paf!
Aşa prieten mai rar, aşa că sunt (eram oricum) foarte mândru de el. Chiar dacă am foarte puţini prieteni, pot spune că sunt de calitate şi le mulţumesc tuturor pe această cale.
Acesta ar fi al doilea articol care apare sub semnătura mea, primul fiind O peştiadă de pomină, publicat în Jurnalul de bucătărie, supliment al cotidianului Jurnalul Naţional, în februarie 2005.
• Resurse: Observatorul militar, nr. 40/2011, pag. 19.

0 Responses to "Pac la ziar!"