Ieri am fost, pentru prima dată (ar trebui să-mi fie puţin ruşine zic, pentru ca evenimentul este la cea de-a şasea ediţie) la Street Delivery, iar ceea ce am văzut m-a uimit şi încântat totodată.
Un DJ, trupa de muzică improvizată Tataia şi cei de la Prispa ne-au (în)cântat pe tot parcursul călătoriei de explorare a happeningului Street Delivery.
Tarabe, corturi şi mese cu hand-made, afişe şi stickere, tricouri, insigne şi sacoşe eco, ateliere de fierărie artistică şi sculptură în piatră, fotografie pe lemn (!) şi câte şi mai câte pe care mintea me nu le mai poate cuprinde, atât de multe, variate şi emoţionante...
Să nu uităm de Limonada lui Iulian (mmm, bună-bună!), Paşi către Viaţă, Bindibirli, Lecturi Urbane, Prispa, Carevasazică, Fundaţia comunitară Bucureşti, Allkimik şi bineînţeles multe alte proiecte ce plac ochiului şi minţii. Felicitări tuturor pentru ceea ce faceţi, lucruri mai mici sau mai mari care vor creşte alimentate de pasiunile şi convingerile voastre.
Mulţumiri simbolice şi virtuale merg către:
• Oamenii buni de la Street Delivery, care iată că în vremuri grele se ţin de cuvânt an de an şi adună oameni la fel de inimoşi ca ei pentru a realiza o suită de manifestări inedită prin caracterul ei.
Librăria Cărtureşti pentru tot ceea ce a făcut pentru valorificarea unei clădiri de patrimoniu a Bucureştiului, o vilă impresionantă, şi pentru co-organizarea evenimentului
Ordinul Arhitecţilor din România pentru panourile stradale ce prezentau proiecte impresionante, care mi-au înflăcărat imaginaţia şi pentru minunata Grădină OAR, o mică oază în mijlocului deşertului de asfalt şi cărămidă.
Astăzi voi merge din nou pe stradă, pentru că nu mă pot abţine, pentru că nu-mi permit, pentru că aş pierde prea mult. Şi mai bine: din respect pentru toţi cei care şi-au dat mâna pentru a da viaţă unui eveniment memorabil, ce va fi aşteptat şi savurat cu plăcere an de an. Aşa că voi reveni cu un later edit. :)
• Fotografii pe Photobucketalbumul foto, slide-show.

0 Responses to "Cum a fost la primul meu Street Delivery (2011)"