(1) Click pentru imaginea mărită
Deci astăzi a fost #blackfridayRO, o ocazie pentru toţi cei care cunoşteau povestea, de a cumpăra câte ceva la un preţ mai convenabil. Iar aceştia au fost mulţi pentru că imediat după miezul nopţii PCgarage era blocat total, iar la ora 5 dimineaţa cam acelaşi lucru se întâmpla, e adevărat cu intermitenţe, pe eMAG. Lista completă a magazinelor online participante la eveniment o găsiţi pe site-ul LaptopNews.
Pe scurt nu am reuşit să intru deloc pe site-ul PCgarage, deşi am insistat până la ora 1:30. Aşa că am renunţat.
(2) Click pentru imaginea mărită
Următorul pe listă era eMAG la ora 5. A sunat ceasul şi am intrat încercat să intru pe site. Cu chiu cu vai am reuşit să intru şi să găsesc ceva mai convenabil. O opţiune era laptopul i3 din imaginea (1). Preţul nu era rău deloc dar tot căutând am dat peste un laptop i5 la un preţ ce mi s-a părut mai mult decât ok – imaginea (4). Despre acesta într-un alt articol, în curând. În cele din urmă am reuşit să-l introduc în coşul de cumpărături (cred că am rupt tasta F5) dar nu am putut ajunge şi la serverele GarantiBank să plătesc online cu cardul aşa că am avut ceva îndoieli că comanda a fost înregistrată. La sfatul lui @weeb0 am mai repetat comanda cu plata ramburs în numerar, aşa ca backup. :-)
(3) Click pentru imaginea mărită
Din păcate nici istoricul comenzilor nu se updata, aşa că nu mică mi-a fost mirarea ca peste încă un sfert de oră să mă trezesc că comandasem 2 laptopuri!!!
Noroc că cei de la eMAG prevăzuseră astfel de eroare umană şi am avut posibilitatea să anulez una dintre comenzi. Uf! Acum 5 ore am primit e-mailul care mă anunţa că plata online nu a avut loc, dar că produsul îmi este rezervat timp 48 de ore, timp suficient spun eu pentru a confirma comanda. Ceea ce am şi făcut imediat.
(4) Click pentru imaginea mărită
Campania Koyos, la ora 6 a fost inexistentă deşi fusese anunţată. Din păcate, despre campania evoMAG nu pot să zic nimic că nu am intrat, începea la 8, oră la care eram la serviciu şi aveam şi treabă multă.
Altfel toate au decurs aşa cum mă aşteptam. Cine nu a avut hosting de calitate, în cloud sau cum o mai fi şi lăţime de bandă mare a căzut rapid. De asemenea reducerile nu erau chiar cine ştie ce, dar şi la asta mă aşteptam. Impresia generală? Nu a fost rău deloc. Îmi aduc aminte ce nebunie a fost de Revelion 2010 la eMAG şi da, seamănă un pic. ;-)
(5) Click pentru imaginea mărită
Cât despre dezamăgiri, ele au fost pe podium, no offense. eMAG vindea un laptop i3 ba la 1400 ba la 1700 lei (1), la ora 18 evoMAG afişa preţuri diferite pe newsletter şi pe site (2) iar la ora 6 Koyos vindea zero produse în campanie; la 21 erau însă destule produse deşi nu cu reduceri semnificative (3).
Deşi unii erau mai reticenţi (5) la adresa succesului campaniei, se pare că rata de convingere a vizitatorilor pe site-ul eMAG a fost de peste 12%, conform datelor furnizate pe blog pentru ora 18:
Vizitatori: 1,1 milioane (5% din populatia Romaniei!)
Numar produse comandate: ~90.000
Valoare comenzi inregistrate: ~8 milioane Euro.
Sunt curios dacă va prinde şi la noi Cyber monday! :-)
Update 1: Găsiţi filmul zilei într-un articol la nwradu.
Update 2: Foarte amabil, eMAG a transmis un e-amil generic către toţi clienţii care sună aşa:

Intreaga echipa eMAG lucreaza in prezent la procesarea numarului foarte mare de comenzi inregistrate cu ocazia eMAG Black Friday.
Va anuntam pe aceasta cale ca informarile despre statusul comenzii (prin email, telefon sau sms) vor ajunge la dumneavoastra in cursul acestui weekend.

0 Responses to "#blackfridayRO la prima ediţie"