Astăzi vă prezint două produse relativ nou intrate pe piaţa românească.
Primul, berea „aromată” Redd's este produsă de Ursus Breweries şi, da, am avut dreptate, este o bere pentru „doamne şi domnişoare”. Vezi şi articolul de aici www.citynews.ro/.
Din păcate altă sursă de informare nu am, Ursus nu se grăbeşte să termine site-ul oficial.
Dar am găsit totuşi ceva pe www.sabmiller.com, dar berea nu este listată la România. Încă. Plus că aici este prezentă în mai multe variante, produsă în Africa de Sud şi Polonia.
Al doilea, tic tac King Size, într-o cutie metalică foarte bine realizată, iar bomboanele nu au nicio legătură ca gust cu ceea ce ştiţi despre tic tac, adică nu sunt deloc mentolate. Pe piaţă am văzut doar varietăţile Wildberries – de care am şi luat – şi Peppermint. Mai există încă un sortiment, Liquorish, aşa cum se vede în pagina Ferrero http://www.ferrero.it/main.php?w=57SU1RGKPE5G1OHPZ9WI, din păcate nu am găsit în engleză, sorry!




0 Responses to "Marketingul isi face datoria"