După oarece lâncezeală 2.0 generată de nevoia de odihnă după o săptămână aglomerată, hai să dau și un feedback, zic. Ajunge cu mailurile, twitter-ul și facebook-ul, hai să mai și scriem pe unde am fost și ce am făcut.
Păi dacă aruncați un ochi pe blog, veți vedea de ce a fost atât de obositoare săptămâna trecută. De fapt, pentru că a fost un eveniment important despre care nu am scris, voi aminti lansarea iPhone 5 la Vodafone Experience Store din AFI Palace Cotroceni. A fost multă lume bună, frumos că au fost invitați speciali blogerii, bine organizat. Păcat că am ajuns eu mai târziu... și ăsta este încă un motiv să mă învăț să nu întârzii la evenimente (prima dată am luat plasă cu petrecerea nr. 1 a Desperados). Au pus poze Cristi Dorombach (era culmea să nu încep cu el, nu?), Andrei Basoc Digital și Victor Kapra. Am făcut și eu câteva cu Sony-ul meu bătrân. M-am bucurat să mă întâlnesc cu câțiva amici și am pus țara la cale cu @stoianciprian.

Așa, acum să revenim la săptămâna noastră. Mai întâi marți am fost la concertul live The Lemon Bucket Orkestra, în parcul Colțea. Văzusem eu câte ceva pe Facebook și YouTube dar tot a fost nițel șocant să văd cum o trupă canadiană (mă rog, constituită la Toronto) să cânte o muzică atât de folk-gypsy-party. Cert este că pe frigul respectiv mi-a înfierbântat sângele mai mult decât cafeaua pe care o beam. În cele din urmă (aproape) toată lumea, dansa, toți rezonau cu ritmul ancestral al tobei... Frumooos! Ceva imagini, dar cu mobilul, scuze pentru calitatea scăzută.
Joi la Open Connect #10 am reținut următoarele destinații: Delivering Life (o super idee de a ne învăța să ieșim din cotidian și de ce nu, să gătim!), TVGuide (un canal TV, în curând la providerul tău), Wiki Deal (cupoane cu reduceri prin SMS) și Use Together (un concept unde posesiunea se schimbă în folosință). Tot aici simpatica Alexandra Dinu de la VentureConnect ne-a promis că vor avea în vedere și bloggerii ca ambasadori ai evenimentului din 27 noiembrie. Ura!
Tot joi dar mai pe seară am fost la #ParlamentTweetMeet, o inițiativă incredibilă venită din partea unui deputat. Adică din partea unui om politic?!? Da! Dar dacă deputatul este doamna Alina Gorghiu, lucrurile se schimbă. Căci dânsa nu este un om politic, cel puțin nu omul politic generic, obișnuit, care doarme în Cameră și nu scoate un cuvânt, ba dacă se poate, să voteze altul pentru el, că e plecat nițel la restaurant... Numai dacă intrați puțin pe blogul doamnei deputat veți observa despre ce și cine este vorba: despre un om care se implică în comunitate și care încearcă să-și folosească statutul politic ca să ajute și nu ca să „ajungă” ea mai bine. A fost super turul Palatului Parlamentului, căci asta a fost de fapt, dar și mai grozav a fost să stăm la masă cu Alina și să o întrebăm câte în lună și stele... Pentru hateri, da, au fost și pișcoturi, de fapt niște prăjiturele (cupcake) în culorile partidului, câte o cafea și o apă. Era să uit de stick-ul cu materialele electorale primite în premieră (mulțumim). Fotografii de la eveniment.
A urmat conferința Binary din data de 9 la care am participat și la care am făcut și live blogging de pe mobil, anunțat și pe rețelele sociale și preluat doar de Ștefan Murgeanu. Am fost un pic și prin expoziție dar sincer să fiu am fost acolo mai mult să-l ascult pe Victor Kapra. Imagini aici.
Iar treburi multiple prin casă (pus varza la murat etc.) așa că vineri seara când am văzut că am fost invitat la evenimentul caritabil despre care scrisesem, m-am simțit prost. Pentru că nu puteam onora invitația – eram mult prea obosit. Așa că săptămâna nu s-a încheiat apoteotic printr-o petrecere la Kristal Club, așa cum dorisem...
Hai gata că v-am amețit de cap și aproape am făcut bătături la buricele degetelor. :-) A fost o săptămână plină.
Mai aruncați un ochi la evenimentele curente și la calendar (ambele în sidebar). Acolo veți vedea că urmează să merg pe 22 la NetCamp și pe 27 la Venture Connect. Numai să reușesc să-mi iau liber cele două zile.
Baftă!

0 Responses to "Ce-am făcut și pe unde am fost"