Adele și cele șase Grammy. Credit imagine: The Guardian
Dacă țineți minte, am mai scris un articol despre tați și fii, cu ceva exemplificări din experiența proprie... Între timp nu mai am cu cine să mă cert, având în vedere situația medicală a tatălui meu nu îmi mai permit. Cu atât mai mult nu pot rămâne de lemn când aud că o persoană pe care o stimez, Adele, nu vrea să mai audă de tatăl ei, pe care nu îl mai suportă. Acum motivul ei mi se pare solid: tatăl ei a abandonat-o când ea avea doar 3 ani. Au urmat întâlniri rare apoi timp de zece ani nu s-au mai văzut. Ea a încercat să reînnoade relația parentală dar fără succes.
Adele, câştigătoare a şase premii Grammy, a declarat că îşi urăşte atât de mult tatăl, încât l-ar scuipa în faţă, dacă l-ar vedea. Ea a declarat unei reviste: „Să vii înapoi după 10 ani ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat este absurd. El nu are de ce să comenteze despre viaţa mea, mi-a rănit familia, prietenii, mă întristează”.
În replică, tatăl ei a declarat prin intermediul presei că o iubește. Reacția ei a fost brutală: „Serios? Îmi face declaraţiile astea prin intermediul unui ziar? Dacă îl voi vedea am să-l scuip în faţă”. Măcar știm că Adele se înțelege foarte bine cu mama ei.
Altfel viața ei de superstar este înconjurată de vorbe aruncate prin ziare: Apropo.ro scrie că se va retrage pentru un timp din activitatea artistică, timp pe care îl va dedica iubitului; Daily Mail Online ne liniștește, scriind că ea neagă zvonurile de acest fel. Tot aici aflăm de un scandal declanșat de un paparazzo francez, cu ceva fotografii false... Showbiz adevărat, ce mai!
• Surse: Apropo.ro, The Guardian, Click, Daily Mail.

0 Responses to "Ce ne poate face să ne urâm părinții?"