Spuneam mai demult că oricât de mic ar fi blogul, tot îţi pui un contor de vizitatori, ceva care să-ţi dovedească faptul că eşti văzut, că sunt oameni care te citesc şi deci îţi acordă oarece credit, le place ceea ce scrii, deci îţi mângie orgoliul, oricât de mic ar fi, căci doar oameni suntem şi asta este scris în adâncul fiinţei noastre.
În sfârşit, după un an şi şase luni de „efort” ☺ scriitoricesc am ajuns la frumoasa şi rotunda cifră de 3000 de vizite, de care sunt (orice s-ar crede despre mine) mândru.
Este momentul să mulţumesc din nou tuturor cititorilor, mai ales celor care au ales să revină pe blog în căutarea unor articole interesante. Mulţumesc tuturor: celor care mă citesc prin readere sau pe mail, celor care mă caută în bara de favorite (bookmarks) şi celor care au reţinut adresa sau mă găsesc prin Google.
Vreau totuşi să menţionez câţiva dintre cititorii mei. Ei sunt cei care mi-au dat semne clare (prin comentarii, tweeter etc.), dar şi unii despre care doar presupun că mă citesc.
Denisuca / Raingirl (Denisa Bârgău)
Carpe diem! (Florin Şperlea)
Chestiuni / Voiculesti (Cristian Voiculescu)
Idei pertinente... / FlorinPuscas (Florin Puşcaş)
• Lucian Drăghici
AndyMihail / AndyMihail (Andy Mihail)
NeneaIancu (Nenea Iancu)
Dheo / Dheo (Dărămuş Ovidiu)
• LaCaterinca / LaCaterinca (?)
Pe această cale îi rog pe toţi cititorii nemenţionaţi să mă scuze şi să lase o vorbă la comentarii, ca să ştiu şi eu cui să mai mulţumesc (şi să-i adaug la lista de mai sus, fireşte).
A doua zi: Cum am putut oare să-l uit tocmai pe Florin (Şperlea)... ce scăpare monumentală. Ruşinică!
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "E sărbătoare pe blogul meu"