Business Media Grup (BMG) ne arată că în media scrisă situaţia nu stă pe roze în perioada de criză prin care trecem. Mai ales pentru un mic grup de media independent.
Domnul Iulian Comănescu, pe blogul dânsului de la HotNews, ne anunţă trecerea pe internet a „Business Week”, „Business Review” şi „Biz” începând cu data de 16 februarie, „cu titlu de înlocuire temporară a ediţiilor de hârtie”.
Dar situaţia se anunţa sumbră încă de acum trei luni. Pe 22 octombrie trecut, Standard.ro scria că BMG va sista „din noiembrie (2008) publicarea ediţiilor locale ale revistelor Campaign şi Stuff, cele două redacţii urmând să fie implicate în proiecte similare pe internet”. Păcat, Stuff chiar îmi plăcea, era ea plină de fiţe dar oferea ştiri corecte şi la zi. Şi avea şi talentul de a prezenta informaţiile atrăgător (pentru bărbaţi mai ales).
Partea bună este că s-au păstrat oamenii şi revistele vor fi publicate la aceeaşi calitate şi ţinută pe internet. Partea mai rea este că asemenea lucruri este posibil să se întâmple în continuare şi la alte grupuri media.
Later edit (22.02.2009): Denisuca ne anunţă că totuşi Business Week se tipăreşte în continuare. O veste bună!

ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Media scrisă se clatină dar nu se prăbuşeşte"