Iată că am ajuns să trec şi pe la Salla Dalles, unde are loc Târgul de Crăciun (sau aşa ceva). Ce am găsit şi ce pot recomanda: globuri cu teme specifice de Crăciun (vezi imaginea din dreapta), micro-felicitări cu şnur (de fapt sunt gift tags sau gift cards), şi multe, atât de multe altele, încât ochiul începe să „patineze” de multe ce vede (cine vrea să-şi facă singur „etichete” pentru cadouri poate apela la FreePrintableGiftCards). Aş mai putea înşira, ca la bâlci: dinozaur – robot 1200 lei; suport pentru fotografie cu clemă crocodil 9-14 lei; glob cu descărcări electrice în gaz (super efect) 50 lei; pluşuri de la 15 lei; CD-uri sau DVD-uri marca Jurnalul Naţional pe alese 5 lei (scump, acesta este preţul cu care s-a vândut cu ziar cu tot!); aranjamente de Crăciun (cu lumânări sau nu, eco sau nu) de la 10 lei; jucării de tot felul, inclusiv scumpe şi teleghidate; globuri „de cristal” cu teme de Crăciun (de care am pomenit mai sus şi în imagine) mare 10 lei, mic 5 lei (!!!); pungi pentru cadouri, cutii pentru cadouri, panglici pentru funde etc.; destule, ca să nu zic chiar „de toate pentru toţi”.
Oraşul este aşa cum îl ştiam, numai pasajul de la Universitate, mare surpriză, este terminat aproape (adică nu s-au populat încă magazinaşele sau buticurile de pe lături), ba mai mult, în mijloc tronează un pom decorat de Crăciun şi în două boxe se aude în tot pasajul muzică de sezon (ceva cântăreţ anglofon). Nu tocmai reuşit este pavajul, realizat din plăci de gresie pe care se poate aluneca uşor, mai ales dacă afară plouă sau e zăpadă şi deci intri cu încălţămintea udă.
Pe lângă Intercontinental zici că bate un crivăţ de-mi îngheaţă faţa cu şfichiul lui. Aş zice că sunt în oraşul vânturilor, cel puţin. Apoi am trecut pe la Sala Dalles şi am intrat şi la Librăria Noi (nu are site !?! sau nu funcţionează), unde mi-am dat repede seama că nu pot cumpăra nimic, sau dacă pot o voi face de la târgurile de carte, unde sunt reduceri substanţiale. Apoi în staţie la Galeriile Orizont, de unde am luat Săptămâna Financiară împreună cu volumul „Operaţiunea Walkiria”, recomandat de Florin. Pe drum, în 368, l-am observat pe domnul dr. Dumitru Dobre (INMER), cu care am stat de vorbă până la Moghioroş (nu-mi intră în limbaj Piaţa Drumul Taberei, ce să fac), deşi trebuia să cobor la Ho Shi Minh. Aici, la Moghioroş adică, am văzut, chiar la intrarea în parc, un lucru pe care l-am observat şi la Sala Dalles (acolo era o cutie mare de plexiglas în care se puteau pune cadouri pentru copii mai puţin norocoşi, oricare ar fi aceia). Este un cort mare care este „deschis” toată ziua (până la Crăciun), unde se pot face donaţii de jucării. Iniţiative frumoase, care colorează puţin griul zilnic, mai acerb acum când suntem (cică) în plină iarnă (de criză nu mai zic nimic).
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Plimbări „capitaliste”. Partea 1"