Mos Emag mi-a(m) adus cadourile mult dorite (si necesare). #emag on Twitpic
A fost nevoie să îmi iau un pachet complet de antivirus şi datorită preţului convenabil şi a posibilităţii instalării pe trei maşini m-a atras BitDefender Internet Suite 2011. Costă 159 de lei dar dacă mai găsesc încă doi prieteni doritori, preţul sare direct în domeniul „ieftin”. BitDefender lucrează bine şi are mod de laptop, ştiu asta pentru că a fost primul instalat pe netbook.
Dacă pachetul de antivirus (BDIS 2011) îmi era absolut necesar pentru ca îmi expiră cel actual (KIS 2010), hard-diskul extern întrezărit pe pagina de promoţii m-a atras. Este Samsung G 2 şi e incredibil de mic în dimensiuni şi greutate. Preţul de 279 de lei pentru 500 GB mi se pare convenabil. Am remarcat în primul rând preţul, apoi estetica sa. Eu văzusem ceva în colţul paginii, dar crezusem că e vorba de o recomandare, habar n-aveam că husa Belkin făcea parte din promotie; m-am lamurit însă când am dat comanda. :)  Husa Belkin e elegantă şi în ea are loc şi cablul USB (livrat în pachet). Un lucru bun este că nu ai nevoie de încă un cablu USB sau cablu de alimentare, se pare că hard-diskul este destul de econom. Trebuie să amintesc că folosesc un netbook (Asus EeePC 1005HD) şi nu am avut probleme (în instrucţiuni spune că în anumite cazuri s-ar putea să fie nevoie de un cablu USB Y). Am copiat/mutat cam 50 GB de filme, fotografii, e-book-uri si muzică fără probleme, destul de rapid, şi fără să-l formatez înainte. Funcţionează practic ca un stick flash USB. Şi încă ceva: nu se încălzeşte prea tare când e activ, oricum nu cât hard-diskul notebok-ului. :) Iar când e în stand-by aproape că e rece. Aşa că îl pot recomanda liniştit.
Bine, bine, dar unde este minusul din titlu, o să ziceţi. Minusul este că am primit hard-diskul mai devreme cu o zi, iar antivirusul mai târziu cu 4 ore, lucru pentru care nu am de ce să-i mulţumesc eMAG. Aveam un program în zilele acelea, nu trebuia să stau după ei, cu atât mai mult cu cât la comandă poţi specifica precis în ce interval de două ore doreşti să primeşti comanda.

0 Responses to "eMAG cu un plus mare şi un minus mic"