Dacă tot v-am zis că pe 24 a fost ziua mea, zic să amintesc (dacă mai este cazul) că sunt berbec. Însă berbecii sunt şi ei ca tot omul, ba cu coarne mai teşite, ba mai tocite, iar unii le au mai ascuţite de la natură. Uite un berbec mai năbădăios şi cu coarnele ascuţite, cum am zis, a venit cu o idee strălucită. Cum ar fi să se sărbătorim noi, berbecii (plus invitaţii) aşa, între noi, ca într-un club exlusivist, gen. :))
@vulupe, alături de OpenPub (deja arhicunoscut cititorilor blogului), Ciuc (acel lichid uşor alunecător pe magistrala gâtului) şi @pandutzu au pus la cale acest #BerbeCiucTweetMeet.
Având în vedere că nu am fost la RFB2011, zic că este cum nu se poate mai nimerit să mă sărbătoresc măcar de această dată. Chiar dacă voi ciocni precum convalescenţii cu bere fără alcool. :)
Care vă ştiţi că sunteţi berbeci (de zodie, nu din fire) haideţi să ciocnim ceva sticle (care nu sunteţi berbeci găsiţi musai unul!).
Mulţumesc pentru invitaţie @vulupe, sper (că aşa e frumos) să o onorez.
Citiţi mai multe la Marian Vulpe şi Pandaru Alin pe bloguri. Aşa, nu fiţi berbeci şi înscrieţi-vă la întâlnire acum fie pe twitvite, fie pe facebook.

0 Responses to "#BerbeCiucTweetMeet pentru că berbecii rulez ;)"