Apropos de Amintiri din epoca de aur
Am vazut hashtag-ul #amintiridinepocadeaur, lansat recent de domnul @copolovici şi mi-am adus aminte de seria de şapte articole scrise de subsemnatul în luna iulie, anul acesta. În afară de mulţi twitterişti care au scris cu acest hashtag, am mai găsit, via @raingirl, un articol omonim pe blogul lui @criserb. Şi am mai răscolit un pic praful... de pe amintirile mele.

Billie Jean la acordeon şi valiză
Am văzut pe blogul lui Blogatu un film cu un nene care ne cântă într-un mod şocant (vezi intertitlu). Dar este interesantă abordarea şi mai ales aplaudată! Filmul îl găsiţi aici.

O îndeletnicire interesantă
Blogul Today I Saw este hiper-nişat şi se bazează pe o idee simplă şi fezabilă, cu condiţia să te ţii de ea. Zilnic! (Aici e mai greu, ştiu).
Pleci prin oraş, remarci ceva interesant, îl desenezi, apoi fotografiezi desenul pentru blog iar desenul în trimiţi unui cunoscut/prieten/rudă prin poştă (clasică duh!). Este unul dintre lucrurile la care veţi exclama „Cum de nu mi-a venit mie ideea asta?”. A fost ales blogul zilei astăzi de către  Blogs of Note (Blog*Spot).

0 Responses to "Ce-am mai văzut pe net (tweet-uri convertite)"