10.00-12.00 Sesiunea 1
ALEXANDRA IAVORSCHI, Managing Director, StarcomMediaVest Group
Din întregul spectrul al media, presa, în scădere, ocupă un share de 5%, radioul a rămas constant la 6-7%. Online-ul ocupă partea cea mai importantă.
Piața media 130-140 milioane euro, televiziunea a avut o creștere consistentă în ultimul an.
ORLANDO NICOARĂ, Antreprenor Online
Cum stimulăm zona mobile în România? Consumul s-a mutat în online, clienții însă nu sunt familiarizați cu internetul. Facebook pe mobil a crescut foarte mult și odată cu el și traficul pe mobil. Facebook depășeșete astfel Google, în ceea ce privește traficul generat pe mobile. Top consum: din primele 5 aplicații 4 sunt ale Facebook.
ANCA NUȚĂ, VicePresident - Identity & Communication Director, UniCredit Bank
Consumatorul ghidează ce trebuie făcut în media. Brand content și content marketing sunt cuvintele cheie care trebuie luat în considerare de marile branduri. Afaceri de performanță, o platformă de conținut pentru clienți, cu conținut generat intern și de către jurnaliști. Ghidul 247, ghidul pentru antreprenorul creativ, cu povești ale celor care au reușit, pentru cei care au idei dar nu știu cum să le pună în practică.
Lumea mobile banking este destul de mică pentru că oamenii au impresia că tranzacțiile de pe mobil sunt mai puțin sigure. Este vorba de educație, în România există cultura cash-ului.
ROBERT BERZA, General Manager, Zoot Romania
Mobile-ul are un rol extrem de important, Zoot are de scurtă vreme aplicație de mobil și deja 50% din trafic e generat de mobile. Dacă înainte de e-commerce aveai pe site 7 vizite pentru comenzi, 6 vedeau de pe desktop și doar una de pe mobile, acum sunt 6 de pe mobil și una de pe desktop, deci mobile are, în prezent. un rol determinant.
CLAUDIU SERBAN, Owner, CLS Media
De ce citiți cărțile în format clasic? De ce nu dispar cărțile odată cu apariția e-book-urilor? În același spirit nici presa scrisă nu va dispărea, însă vor avea prioritate în print publicațiile cu conținut de calitate.
Exemplu: revista The Economist. Care este secretul creșterii tirajului? Toți ceilalți au fost mai proști decât noi, noi nu am făcut nimic special, decât să angajăm cei mai buni specialiști.
Nu vor putea supraviețui tot printul, „tortul” printului este mult mai mic. Există șansă pentru print, dar numai pentru cei ce vor face jurnalism ca la carte pentru a-și merita banii pe care îi iau.
RALUCA IACOB, Head of Strategy, Publicis Romania
Twitter și promoție combinate pentru a bate bugete mari. Exemplu: campania Volvo în timpul SuperBowl: cine se uită la pauzele publicitare și vede un spot al brandurilor concurente, participă pe twitter și poate câștiga un Volvo.
12.30-14 Sesiunea 2
CAMELIA PINTILIE, expertă în video blogging
-
MARIUS COMAN, M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania
Machine 2 machine face parte din „internet of things”. Industria 4.0 conectează tot ce înseamnă echipamente: frigidere, camere foto/video etc. Este industria care va transforma modul în care companiile comunică. va revoluționa comunicarea cu clientul, devenind mult mai personalizată.
Aceste soluții inteligente permit clientului să dispună de mai multe date.
Connecting cabinets: locația exactă, detectarea mișcării, funcționalitate, temperatură, greutate, ușă deschisă.
Fleet management, mobile asset tracking: locația în timp real, viteza, distanța parcursă, consum de combustibil, comportamentul șoferului.
Video surveillance: control virtual, sistem de alarmă automat.
Digital media signage: poate afișa conținut propriu sau third party, conținut ușor de controlat de la distanță, creșterea interesului clientului, creșterea vânzărilor.
Beneficii: eficiență operațională, business ready, staisfacția clientului, o soluție integrată, sustenabilitate.
ALEXANDRU „JAY” BĂLAN, Chief Security Researcher, Bitdefender
Cisco proiectează că vor fi 50 de milioane de echpamente conectate până în anul 2020.
IOT extind suprafata de atac. Hackingul este ușor, hackingul dispozitivelor IOT este încă și mai ușor. Cineva a spart 10.000 routere și le-a făcut mai sigure. Altul a spart frigidere și a făcut bot spam prin ele.
Bitdefender Box este un dispozitiv lansat acum 2 ani, care securizează totul în casă, inclusiv IOT.
DAN ȘENDROIU, Strategy Director, Graffiti
Paradigma prezentului: un singur mesaj/serviciu, livrat pe toate ecranele/dispozitivele.
5țări inclue în studiul BBDo și Microsoft, 1500 de persoane, 5 milioane de dispozitive.
Ecranele ca arhetipuri Jung-iane. Toate ecranele au aceesi tehnologie, același conținut. Televizorul: jokerul - distracție, ești pasiv. PC: înțeleptul - informare, ești activ, înveți lucruri noi. Mobilul: iubit - informații intime; conținutul, campaniile trebuie să te cunoască. Tableta: magicianul - poate fi TV, mobil sau PC. Un mix între toate celelalte dispozitive.
Dispozitivele cele mai de încredere: peste 45 de ani: televizorul, sub 30 mobilul.
DAN VÎRTOPEANU, BBDO, General Manager, Breeze Mobile
Kia On aplicație de mobil în Australia
Silent entertainment, experiment de marketing combinat online - offline.
Campania Durex (demonstrație de conținut diferit pe ecrane diferite)
LISNR, audio watermark, rata de angajament 90%, instant replay pe telefon la meciuri, totul legat de semnale audio, fără să aibă nevoie de conexiune Bluetooth, WiFi sau iBeacon.
Audi TT brochure hack, noua generație de broșuri, care nu necesită un cod QR pentru interacțiune ci printr-o conexiune Bluetooth activează „butoane” în anumite zone de text, marcate distinct.
Campania Heineken @wherenext, prin care poți afla în browser unde te poți distra în apropiere.
Mercedes - Build a GLA on Instagram. Poți personaliza un Mercedes GLA, printr-o postare interactivă pe Instagram.
Aplicația Always Back me. O aplicație pentru doamne și domnișoare (și poate nu numai) prin care poți distribui unei prieten(e) faptul că pleci la o oră târzie precum și traseul; ea devine „îngerul tău păzitor” și va primi notificări dacă te oprești mai mult de 2 minute într-un loc sau dacă te „abați” de la traseul propus. Odată ajuns la destinație poți notifica în aplicație că ai ajuns în siguranță.
15.00-16.30 Sesiunea 3, videoblogging
GEORGE ZAFIU Program Director, Europa FM
Acum 5 ani credeam că televiziunea o să omoare radioul. Cu conținut original și de calitate am reușit să aducem oameni să asculte radioul. Și radioul s-a schimbat cu ajutorul oamenilor din online și televiziune. Conținutul face diferența. Încercăm să aducem acest conținut în zona online.
Transmedia: lumea vrea să afle ce este în spatele difuzorului de la radio. Mai nou conținutul se propagă pe Facebook, pe YouTube. Lumea se bucură să și vadă radioul, nu doar să-l asculte.
LUCIAN MINDRUȚĂ, jurnalist
Scriu exact ce vreau pe Facebook, știind că mâine nu are cine să mă dea afară, pot să fiu liber, mulțumesc social media. Specialitatea mea este indignarea, aici sunt foarte bun, am avut niște momente foarte bune, se întrebau unii pe la ministere cum să facă să scape de mine.
Unele lucruri nu se schimbă niciodată. Trebuie să intri primul cu breaking news. „Dacă nu scriu în primele 10 minute despre eveniment, scriu alții”.
GEORGE BUHNICI, realizator TV & Co-Fondator, Cavaleria.ro
Ca să fii un bun jurnalist trebuie să stii să bârfești. Mi-am construit succesul în digital, pe blog. Dacă prezint un telefon fără cifre, doar cu impresii personale, construiești o relație de încredere cu comunitatea. Nu fac eforturi extraordinare pentru postările video, dar am investit destul efort și bani până acum. Mi-am asumat un anumit mod de a comunica, care îmi place și îmi convine.
Nișarea este foarte importantă în online. 93,6% din audiență sunt bărbați.
IULIAN COMĂNESCU, Co-fondator, Brandedcont.net
Media nu provoacă revelații, nu schimbă realități decât foarte rar. Dincolo de anumite cerințe, viralul ține de temperament, de atitudine.
MATEI DIMA, video blogger & Managing Director, Global Entertainment (BRomania)
Secretul de face un viral este să fii cât mai conectat și informat. Trebuie să profiți de momente, de subiecte virale. Are un subiect viral? Se regăsesc oamenii în subiectul propus?
#colectiv a fost un moment de cumpănă pentru oamenii din online. Exemplu: videoclipul Zmenta. „Mulți am lăsat lucrurile să treacă, ne-am oprit”. „Eu caut o balanță, pentru că vreau să devin și responsabil. Se uită din liceu, din facultăți foarte mulți.”.
ALEXANDRA IAVORSCHI, Managing Director, StarcomMediaVest Group
Din întregul spectrul al media, presa, în scădere, ocupă un share de 5%, radioul a rămas constant la 6-7%. Online-ul ocupă partea cea mai importantă.
Piața media 130-140 milioane euro, televiziunea a avut o creștere consistentă în ultimul an.
ORLANDO NICOARĂ, Antreprenor Online
Cum stimulăm zona mobile în România? Consumul s-a mutat în online, clienții însă nu sunt familiarizați cu internetul. Facebook pe mobil a crescut foarte mult și odată cu el și traficul pe mobil. Facebook depășeșete astfel Google, în ceea ce privește traficul generat pe mobile. Top consum: din primele 5 aplicații 4 sunt ale Facebook.
ANCA NUȚĂ, VicePresident - Identity & Communication Director, UniCredit Bank
Consumatorul ghidează ce trebuie făcut în media. Brand content și content marketing sunt cuvintele cheie care trebuie luat în considerare de marile branduri. Afaceri de performanță, o platformă de conținut pentru clienți, cu conținut generat intern și de către jurnaliști. Ghidul 247, ghidul pentru antreprenorul creativ, cu povești ale celor care au reușit, pentru cei care au idei dar nu știu cum să le pună în practică.
Lumea mobile banking este destul de mică pentru că oamenii au impresia că tranzacțiile de pe mobil sunt mai puțin sigure. Este vorba de educație, în România există cultura cash-ului.
ROBERT BERZA, General Manager, Zoot Romania
Mobile-ul are un rol extrem de important, Zoot are de scurtă vreme aplicație de mobil și deja 50% din trafic e generat de mobile. Dacă înainte de e-commerce aveai pe site 7 vizite pentru comenzi, 6 vedeau de pe desktop și doar una de pe mobile, acum sunt 6 de pe mobil și una de pe desktop, deci mobile are, în prezent. un rol determinant.
CLAUDIU SERBAN, Owner, CLS Media
De ce citiți cărțile în format clasic? De ce nu dispar cărțile odată cu apariția e-book-urilor? În același spirit nici presa scrisă nu va dispărea, însă vor avea prioritate în print publicațiile cu conținut de calitate.
Exemplu: revista The Economist. Care este secretul creșterii tirajului? Toți ceilalți au fost mai proști decât noi, noi nu am făcut nimic special, decât să angajăm cei mai buni specialiști.
Nu vor putea supraviețui tot printul, „tortul” printului este mult mai mic. Există șansă pentru print, dar numai pentru cei ce vor face jurnalism ca la carte pentru a-și merita banii pe care îi iau.
RALUCA IACOB, Head of Strategy, Publicis Romania
Twitter și promoție combinate pentru a bate bugete mari. Exemplu: campania Volvo în timpul SuperBowl: cine se uită la pauzele publicitare și vede un spot al brandurilor concurente, participă pe twitter și poate câștiga un Volvo.
12.30-14 Sesiunea 2
CAMELIA PINTILIE, expertă în video blogging
-
MARIUS COMAN, M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania
Machine 2 machine face parte din „internet of things”. Industria 4.0 conectează tot ce înseamnă echipamente: frigidere, camere foto/video etc. Este industria care va transforma modul în care companiile comunică. va revoluționa comunicarea cu clientul, devenind mult mai personalizată.
Aceste soluții inteligente permit clientului să dispună de mai multe date.
Connecting cabinets: locația exactă, detectarea mișcării, funcționalitate, temperatură, greutate, ușă deschisă.
Fleet management, mobile asset tracking: locația în timp real, viteza, distanța parcursă, consum de combustibil, comportamentul șoferului.
Video surveillance: control virtual, sistem de alarmă automat.
Digital media signage: poate afișa conținut propriu sau third party, conținut ușor de controlat de la distanță, creșterea interesului clientului, creșterea vânzărilor.
Beneficii: eficiență operațională, business ready, staisfacția clientului, o soluție integrată, sustenabilitate.
ALEXANDRU „JAY” BĂLAN, Chief Security Researcher, Bitdefender
Cisco proiectează că vor fi 50 de milioane de echpamente conectate până în anul 2020.
IOT extind suprafata de atac. Hackingul este ușor, hackingul dispozitivelor IOT este încă și mai ușor. Cineva a spart 10.000 routere și le-a făcut mai sigure. Altul a spart frigidere și a făcut bot spam prin ele.
Bitdefender Box este un dispozitiv lansat acum 2 ani, care securizează totul în casă, inclusiv IOT.
DAN ȘENDROIU, Strategy Director, Graffiti
Paradigma prezentului: un singur mesaj/serviciu, livrat pe toate ecranele/dispozitivele.
5țări inclue în studiul BBDo și Microsoft, 1500 de persoane, 5 milioane de dispozitive.
Ecranele ca arhetipuri Jung-iane. Toate ecranele au aceesi tehnologie, același conținut. Televizorul: jokerul - distracție, ești pasiv. PC: înțeleptul - informare, ești activ, înveți lucruri noi. Mobilul: iubit - informații intime; conținutul, campaniile trebuie să te cunoască. Tableta: magicianul - poate fi TV, mobil sau PC. Un mix între toate celelalte dispozitive.
Dispozitivele cele mai de încredere: peste 45 de ani: televizorul, sub 30 mobilul.
DAN VÎRTOPEANU, BBDO, General Manager, Breeze Mobile
Kia On aplicație de mobil în Australia
Silent entertainment, experiment de marketing combinat online - offline.
Campania Durex (demonstrație de conținut diferit pe ecrane diferite)
LISNR, audio watermark, rata de angajament 90%, instant replay pe telefon la meciuri, totul legat de semnale audio, fără să aibă nevoie de conexiune Bluetooth, WiFi sau iBeacon.
Audi TT brochure hack, noua generație de broșuri, care nu necesită un cod QR pentru interacțiune ci printr-o conexiune Bluetooth activează „butoane” în anumite zone de text, marcate distinct.
Campania Heineken @wherenext, prin care poți afla în browser unde te poți distra în apropiere.
Mercedes - Build a GLA on Instagram. Poți personaliza un Mercedes GLA, printr-o postare interactivă pe Instagram.
Aplicația Always Back me. O aplicație pentru doamne și domnișoare (și poate nu numai) prin care poți distribui unei prieten(e) faptul că pleci la o oră târzie precum și traseul; ea devine „îngerul tău păzitor” și va primi notificări dacă te oprești mai mult de 2 minute într-un loc sau dacă te „abați” de la traseul propus. Odată ajuns la destinație poți notifica în aplicație că ai ajuns în siguranță.
15.00-16.30 Sesiunea 3, videoblogging
GEORGE ZAFIU Program Director, Europa FM
Acum 5 ani credeam că televiziunea o să omoare radioul. Cu conținut original și de calitate am reușit să aducem oameni să asculte radioul. Și radioul s-a schimbat cu ajutorul oamenilor din online și televiziune. Conținutul face diferența. Încercăm să aducem acest conținut în zona online.
Transmedia: lumea vrea să afle ce este în spatele difuzorului de la radio. Mai nou conținutul se propagă pe Facebook, pe YouTube. Lumea se bucură să și vadă radioul, nu doar să-l asculte.
LUCIAN MINDRUȚĂ, jurnalist
Scriu exact ce vreau pe Facebook, știind că mâine nu are cine să mă dea afară, pot să fiu liber, mulțumesc social media. Specialitatea mea este indignarea, aici sunt foarte bun, am avut niște momente foarte bune, se întrebau unii pe la ministere cum să facă să scape de mine.
Unele lucruri nu se schimbă niciodată. Trebuie să intri primul cu breaking news. „Dacă nu scriu în primele 10 minute despre eveniment, scriu alții”.
GEORGE BUHNICI, realizator TV & Co-Fondator, Cavaleria.ro
Ca să fii un bun jurnalist trebuie să stii să bârfești. Mi-am construit succesul în digital, pe blog. Dacă prezint un telefon fără cifre, doar cu impresii personale, construiești o relație de încredere cu comunitatea. Nu fac eforturi extraordinare pentru postările video, dar am investit destul efort și bani până acum. Mi-am asumat un anumit mod de a comunica, care îmi place și îmi convine.
Nișarea este foarte importantă în online. 93,6% din audiență sunt bărbați.
IULIAN COMĂNESCU, Co-fondator, Brandedcont.net
Media nu provoacă revelații, nu schimbă realități decât foarte rar. Dincolo de anumite cerințe, viralul ține de temperament, de atitudine.
MATEI DIMA, video blogger & Managing Director, Global Entertainment (BRomania)
Secretul de face un viral este să fii cât mai conectat și informat. Trebuie să profiți de momente, de subiecte virale. Are un subiect viral? Se regăsesc oamenii în subiectul propus?
#colectiv a fost un moment de cumpănă pentru oamenii din online. Exemplu: videoclipul Zmenta. „Mulți am lăsat lucrurile să treacă, ne-am oprit”. „Eu caut o balanță, pentru că vreau să devin și responsabil. Se uită din liceu, din facultăți foarte mulți.”.
0 Responses to "Future of Media 2015 live text"
Post a Comment