Dacă vă mai aduceți aminte de campania The American ROM, premiată de altfel cu aur la Internetics 2011, vă aduceți aminte și de controversele suscitate, de reacția imediată și de mare amplitudine a românilor dar mai ales a tinerilor la campanie. De fapt nu prea se știa că este o campanie, lumea se „isteriza” că s-a pus steagul american pe batonul de ciocolată, că l-au cumpărat americanii și alte de-astea. Hai să ne aducem aminte cum a fost, de data asta cu „informații din interior”. Să vedem ce a pornit această campanie, tsunamiul media și new media generat și finalizarea gen bomb shell, așa cum i-ar place lui Jeremy Clarkson.
• Sursa: canalul Youtube al lui Ovidiu Moisescu.
Cele mai citite
Pagini
Blogroll
► Florin Şperlea
► Denisuca | @
► Chestiuni | @
► Florin Puşcaş | @
► Sorin Rusi | @
► Blogatu | @
► Marius Sescu | @
► Corneliu Chiriluţă | @
► Raluka: Fă-te auzit!
► Cartea din geantă
► Auzite prin Bucureşti
► Tudor Chirilă de la Vama
► Răzvan Exarhu
► Dragoş Mănac
► Denisuca | @
► Chestiuni | @
► Florin Puşcaş | @
► Sorin Rusi | @
► Blogatu | @
► Marius Sescu | @
► Corneliu Chiriluţă | @
► Raluka: Fă-te auzit!
► Cartea din geantă
► Auzite prin Bucureşti
► Tudor Chirilă de la Vama
► Răzvan Exarhu
► Dragoş Mănac
0 Responses to "Vă aduceți aminte de ROM-ul american?"
Post a Comment