Radar de Media tocmai a împlinit un an de la apariţia pe piaţa media online şi a sărbătorit aceasta prin lansarea unei platforme multimedia denumită Flash, unde cititorii vor descoperi galerii foto exclusive cu vedete autohtone şi evenimentele mondene ale anului.
După un an de ştiri, reportaje şi interviuri zilnice din lumea televiziunii şi a showbussines-ului, de exclusivităţi din spatele camerelor de filmat şi din redacţiile de presă, dar şi din culisele unor evenimente precum Eurovision, Radar de Media a reuşit să devină o sursă importantă şi credibilă de informare pe segmentul său.
Interpretarea audienţelor de televiziune selectate pe diferite programe tv, au reprezentat un real succes pentru Radar de Media! În plus, Radar de Media a oferit şansa tinerilor interesaţi de fenomentul media să publice în paginile revistei propriile texte şi comentarii, unii dintre aceştia devenind colaboratori permanenţi.
Radar de Media este o publicaţie online independentă, dedicată consumatorilor de media, care a reuşit într-un an de zile să ajungă la o medie lunară de 60.000 de cititori unici şi 100.000 de pagini vizitate.
• Credit imagine: Radar de Media.
După un an de ştiri, reportaje şi interviuri zilnice din lumea televiziunii şi a showbussines-ului, de exclusivităţi din spatele camerelor de filmat şi din redacţiile de presă, dar şi din culisele unor evenimente precum Eurovision, Radar de Media a reuşit să devină o sursă importantă şi credibilă de informare pe segmentul său.
Interpretarea audienţelor de televiziune selectate pe diferite programe tv, au reprezentat un real succes pentru Radar de Media! În plus, Radar de Media a oferit şansa tinerilor interesaţi de fenomentul media să publice în paginile revistei propriile texte şi comentarii, unii dintre aceştia devenind colaboratori permanenţi.
Radar de Media este o publicaţie online independentă, dedicată consumatorilor de media, care a reuşit într-un an de zile să ajungă la o medie lunară de 60.000 de cititori unici şi 100.000 de pagini vizitate.
• Credit imagine: Radar de Media.
0 Responses to "Un an de „Radar de Media”"
Post a Comment