Credit imagine: Refresh.ro
După cum v-am povestit, aseară am fost la concertul umanitar al trupei ce face cinste blogosferei, The Runaways. A nu se confunda cu ceilalţi.
Am intrat repede în atmosfera de la The Floor, o casă în stil clasic, în care aş fi văzut mai degrabă aristocraţi de altădată bându-şi cafelele cu whisky la un trabuc, decât tinerii prezenţi şi muzica percutând din difuzoare. A fost o seară plăcută unde am avut plăcerea să ascult o muzică bună (la început chiar câteva colinde) şi să revăd câteva „vechi” cunoştinţe: Iulian Văcărean, Toma Nicolau şi Constantin Cocioabă. A fost o seară de reverie, de neuitat, la fel de caldă şi plăcută cum îmi amintesc că a fost şi la recitalul Sorina Enea din februarie anul trecut. Din păcate a trebuit să plec cu mult înainte decât prevăzusem, şi-mi pare rău că nu am rămas să ascult întregul repertoriu de cover-uri al trupei. Aşa cum îmi pare rău că stau destul de departe şi nu m-am trezit la timp să particip la #FlashmobCuLer, unde aceeaşi trupă a încântat publicul prezent la Sun Plaza. Poate data viitoare.
• Au mai scris despre eveniment: Refresh.ro (foto, video), Costin.ro (video), Sutu.ro (foto).

0 Responses to "Cum a fost la The Runaways"