Credit imagine: Feeder
Unleash the wild side of fun!
De abia aştept să merg mâine la super pertrecerea dezlănţuită de berea cu aromă de Tequila: Desperados. Campania este destul de vizibilă pe online (de ce oare cred că doar pe online): site propriu, pagină facebook, cont YouTube (iar prezentarea de pe YouTube e interactivă şi fenomenală).
Pe scurt aştept doar confirmarea din partea unui bun amic pentru a bate Calea Floreasca mâine seară. Dacă doriţi puteţi încă să vă înscrieţi pe pagina de facebook a evenimentului. sau pe site. În continuare, ca să vă faceţi o idee, ataşez descrierea evenimentului.
Ia-ţi gaşca şi trăieşte Desperados. Primele 2 beri sunt din partea noastră! Distrează-te pe Şuie Paparude, Les elephants bizzares şi Sistem, la cea mai nebună petrecere a anului. Wild enough?
Tatuaje, căzi pline cu Desperados, robinete şi valuri de bere, graffiti, acrobaţii cu şerpi, şopârle şi fachiri, muzică bună şi animatori rupţi parcă din fauna amazoniană. Ireal? Poate pentru iubitorii de Tezaur folcloric, dar nu şi pentru fanii Desperados !
Aruncă-te într-o petrecere despre care doar ai auzit, ţi-ai fi dorit să mergi dar nu ai îndrăznit. A venit şi momentul tău! Mai mult, am pregătit pentru tine şi o capelă pentru nunţi în stil Las Vegas. Atenţie! De divorţuri nu ne ocupăm noi. Vino la un party despre care ştim cum va începe dar nu ştim cum şi când se va termina!
Nu uita: accesul se face numai pe baza invitaţiei pe care o vei primi pe mobil!
Later edit. Petrecerea se pare că a fost într-adevăr monstru şi probabil îşi merită renumele de petrecerea anului. Din păcate mai multe nu am ce să spun pentru că deşi am fost acolo nu am putut intra. E adevărat că am sosit în jurul orei 22, dar este totuşi ridicol să ai invitaţie şi să nu poţi intra. Un băiat de la BGS spunea că s-a intrat cu invitaţie până la ora 21, dar această informaţie nu a fost disponibilă nicăieri. Aşa că dau o bilă neagră organizatorilor. În rest din ce am văzut pe twitter se pare că a fost ok. Ce am învăţat de aici? Să merg din timp la următoarea petrecere, pentru că se anunţă a fi mai multe, chiar şi prin ţară.

0 Responses to "Desperados Party – petrecerea anului"