Am lipsit un pic de la întâlnirea periodică cu jurnalul meu. Între timp s-au „întâmplat chestii” :D
Mai întâi că am plecat aşa de târziu de la WBF 2009 şi de obosit, încât nu am mai avut chef deloc să merg la #BeerTweetMeet, să-mi fie ruşine.
Apoi aveam invitaţie şi trebuia să merg la HiFi Arena, la Radisson SAS Hotel. Evident că a trebuit să răcesc şi s-a dus naibii şi asta. A trebuit să citesc de pe blogurile altora despre asta (swamp). :(
Am reuşit totuşi, în parte şi datorită faptului că am stat pe-acasă, să-mi revin şi am fost la cea de-a XVI ediţie a Târgului internaţional de carte Gaudeamus 2009.
Aici toate bune şi frumoase, cam aşa cum le ştiam. Am fost cu taică-meu şi deci nu am prea avut libertate de mişcare.
Am găsit cu greu standul Librăriei NOI dar nu am prea avut timp să îmi aleg unul dintre minunatele albume Taschen, cum mi-am luat anul trecut imagini din Paris de la 1800 până în prezent. Magnific. J'aime la France!
Destul de multă lume, majoritatea editurilor erau prezente, a fost un regal. Nu puteam pleca totuşi fără nicio carte sub braţ, aşa că am luat toate volumele lipsă din colecţia Pictori celebri. Ne-am întâlnit din nou, cu plăcere, cu domnul Dumitru Dobre de la INMER.
Apoi am aflat de iniţiativa Mălinei (blog) şi Lianei Mitroi (blog) de a organiza un eveniment caritabil pentru Centrul de Copii ai Străzii Cireşarii II din sectorul 5. Pe 5 decembrie în jurul orei 14 (cu întârziere) am ajuns şi eu. A venit multă lume de pe twitter dar doar câţiva pe care-i ştiam deja.


#MosNicolaeTweetMeet a avut loc la ceainăria Greentea, un loc deosebit de care, sincer, habar n-aveam. Ca şi cum nu era suficientă atmosfera exotică a localului, a fost împodobit de sărbătoare cu tot felul de decoraţii de sezon, ghirlande şi, bineînţeles, un brad grozav decorat. Bucuria cea mare şi rezultatul întâlnirii a fost o cameră plină de daruri pentru copii de la Centru. Uite aşa, anul acesta am dat şi noi o mână de ajutor să ajungă Moş Nicolae şi la ei.
• Coperta albumului „Paris mon amour” este (c) Editura Taschen

0 Responses to "Gaudeamus şi MoşNicolaeTweetMeet"