După cum aţi observat am fost cam leneş în a scrie pe blog în ultima perioadă. Mea culpa! Aşa că nu am apucat să scriu despre RoBlogFest-ul de anul ăsta, de altfel primul la care am partcipat.
Contrar părerii iniţiale, generate de coada ce-mi părea imensă la intrare (cum de am uitat aşa repede de cozile de la cluburile americane exclusiviste, văzute prin filme), organizarea a fost bună (mă voi rezuma la acest calificativ). Deşi au fost destule „mici” probleme (prima care-mi vine în minte fiind volumul mult prea mare al muzicii, chiar dacă era potrivită), seara a fost valoroasă pentru că am putut să mă întâlnesc cu oamenii pe care-i citesc pe bloguri şi urmăresc pe twitter. Încerc să mi-i amintesc pe toţi:
1.Cei cu care am putut (cu greu) să schimb câte o vorbă: Voiculeşti, Andy Mihail (a venit cu soţia), Nenea Iancu, Denisuca, Dheo, Artistu' (poate şi alţii, nu-mi mai aduc aminte);
2. Cei pe care i-am zărit în mulţime dar nu am avut „curaj” să-i abordez: Ciupercuţa, Gramo, Visurât, Florin Grozea (care, de altfel, a şi concertat împreună cu trupa din care face parte).
Atât. E puţin? Având în vedere că este primul eveniment de acest fel la care particip, nu cred.
Putea să iasă mai bine? Sunt convins, şi dacă organizatorii sunt interesaţi de impresiile noastre şi au intenţia să le pună în practică, nu au decât şi le ia de aici. S-a scris mult despre eveniment şi nu vreau să fac „duplicate content” (am văzut că se poartă expresia). Totuşi voi menţiona o serie de surse pentru articole şi fotografii pentru cei (încă) interesaţi, sau pentru posteritate. :D
Surse: Ciupercuţa (fotografii), Voiculeşti (fotografii), Andy Mihail, Voiculeşti. Fotografiile mele sunt aici.
De asemenea, ideea minunată promovată de Voiculeşti iniţial aici, apoi preluată de Alfadog, reiterată de Voiculeşti, de a alege un blogger mai puţin cunoscut şi promovat în blogosferă dar ştiut şi aplaudat de o comunitate mică de bloggeri este valabilă în continuare, iar eu propun (cred că am şi comentat pe tema asta) să ne punem serios pe treabă. Adică? Să facem un plan de acţiune care să înceapă din toamnă şi care să se deruleze pe mai multe luni, în mai multe etape:
1. Etapa 1. Propunerea de nominalizaţi la RoBlogFest 2010 pentru fiecare categorie;
2. Stabilirea câştigătorilor şi realizarea de sondaje (poll) pe un un anumit blog care se pretează la asta (cu 3 coloane, sunt multe categorii şi probabil mulţi nominalizaţi) sau eventual putem face un blog de genul voteaza-pe-altcineva-la-rbf.host.com (avantaje: poate fi reutilizat an după an, avem istoric etc.);
3. Etapa 2. Începerea votării nominalizaţilor;
4. Publicarea listei câştigătorilor şi publicarea de bannere cu câştigătorii care să fie afişate pe blogurile nominalizaţilor şi a susţinătorilor;
5. Ne rugăm să fim votaţi pe bune la RBF!
Nu este o idee bună?
Dacă tot vorbim de întâlnirile bloggerilor, în aceeaşi ordine de idei amicul Voiculeşti a scris un Mic ghid de folosire a evenimentelor de către bloggeri, foarte interesant, ale cărui puncte sunt demne de luat în seamă. Eu cel puţin o să am grijă la următoarea întâlnire, pe 30 mai, să fiu dotat cu tot ce îmi trebuie.
Şi acum, despre Ziua Bloggerilor Bucureşteni, unde sunt înscris cu numărul de ordine 40. Mai este înscris până în prezent, din cercul meu de cunoscuţi, numai Andy Mihail (poziţia 27). A promis şi Voiculeşti că vine. Dheo a zis că nu (de fapt nici nu este din Bucureşti şi stă destul de departe).
Evenimentul de la Casa de Cultură a Studenţilor Bucureşteni (în spatele Operei Naţionale) se anunţă a fi unul interesant, mai ales datorită faptului că vor avea loc anumite workshop-uri şi show-uri, s-au anunţat până acum peste 30 de astfel de mini-evenimente, toate realizate de autorii de bloguri, mai multe detalii aici.
Este evident că o să particip, şi aştept să mă întâlnesc în avanpremieră cu alţi bloggeri chiar astăzi, la Eurocinema (vizavi de Teatrul Bulandra), la ora 18. Dacă am înţeles bine este vorba de „Orfelinatul”(El Orfanato) 2007, 105 min., care face parte din weekendul spaniol la Eurocinema Tinerimea română.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Între RoBlogFest 2009 şi ZBB 2009"