Uite că s-a mai dus un an. Un an plin de postări, un an bun pentru blogul meu (măcar atât). Am pus aici două imagini, două aspecte ale activităţii mele blogosferice din acest an. 
Prima reprezintă împrăştierea geografică a cititorilor mei (mulţumesc Feedjit). Observ aici că, în proporţie de peste 65%, cititorii blogului meu sunt români, apoi destui din Europa, în procente de la 4 la 1% dar, destul de important, pe locul doi nu este o ţară europeană ci SUA, cu 6%. Emisfera australă nu este foarte bine reprezentată, numai în Brazilia şi Australia găsindu-se câte un cititor.
Bineînţeles, toţi aceştia sunt fie români, fie cunoscători ai limbii române, dat fiind faptul că blogul este scris în română.
A doua este un grafic în care se găsesc cifrele vizitatorilor pe anul 2008, oferit de Sitemeter (mulţumesc). Numărul vizitelor este în galben şi cel al paginilor vizitate în portocaliu.
Se poate lesne observa vârful din luna noiembrie, pentru care trebuie să-i mulţumesc încă o dată Denisei, care prin articolul ei m-a propulsat în topuri... Foarte probabil şi cel din decembrie are aceeaşi origine.
Aşa că, în acest an nou nouţ promit să scriu mai bine, mai frumos, mai pertinent – cum spunea un blogger, şi să evit subiectele uşoare şi posturile vide. Să vedem dacă-mi şi iese treaba asta. ;)
• Daţi click pe imagini pentru zoom.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Anul unu al blogului meu"