Dimineaţă morocănoasă. Degeaba este sâmbătă dacă afară plouă şi pare a fi mai degrabă o după amiază târzie şi înnorată decât dimineaţă. LED-urile modemului de cablu îmi fac cu ochiul dar mi-e lene să mă ridic să dau drumul la calculator (poate în curând un EeePC cu internet mobil, eh?). Mai aproape şi mai tangibilă este telecomanda televizorului. Apoi la munci: aspirare prin toată casa şi două maşini de spălat (albituri şi pulovere, că e sezonul). Chef de nimica. Plus o durere de dinţi care a început să se facă simţită de ieri (dintele, el, săracul, dădea semne disperate de ceva vreme, dar i-am dat ignore).
Azi (de fapt luni) încep concediul de iarnă, care, după cel de anul trecut, devine tradiţional (vezi postul Stressul şi binemeritata odihnă...). Am terminat nefericita de revistă, care în acest an a apărut, într-adevăr, în 4 numere a 100 de pagini, aşa că şi eu şi restul lumii poate să doarmă liniştită. Marţi am dus fişierele iar vineri am verificat calcul şi am dat bun de tipar. Cu puţin noroc o vom avea înainte de sfârşitul anului. @voiculesti: dacă citeşti asta, luni merg să iau PDF-ul şi probabil tot luni îl distribui. Dacă este pusă pe internet până atunci, o poţi găsi pe site-ul SIA.
De astăzi încerc să postez mai des, pentru a onora locul opt-mii-nu-ştiu-cât din ZeList. Totodată am să încerc să ies cât mai des, prima ieşire fiind cea recomandată de DivercityCafe, şi anume la Sala Dalles, la Târgul de Crăciun. Totul este să... se oprească ploaia şi să mai văd cer senin, chiar dacă soarele şi-a pus dinţii de Dracula...
• Imaginea este/Image copyright (c) EOntarioNow.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "One of those days"