Am  tot văzut pe paginile magazinelor care prestează (și) online acest semn, care îți spune ceva de la prima vedere: magazinul a fost verificat și este de încredere. Un lucru foarte important, aș spune, având în vedere că unele magazine astfel verificate nu sunt foarte cunoscute deci ar fi putut fi puse sub semnul întrebării sau evitate. Acest lucru îl rezolvă Trusted.ro.
Intenționez să-mi cumpăr o tabletă și probabil o voi face de la ITarena.ro, unde am găsit un preț convenabil. Așa că semnul Trusted de pe site mă face să am ceva ai multă încredere decât de obicei.
Un astfel de site este verificat de 3 entități obiective și echidistante în piață, cu experiență în comerțul electronic, legile internetului și relațiile dintre comercianți și clienți: Gala Premiilor eCommerce, Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România.
Avantajele unui consumator în cumpărarea de pe un site care afișează o marcă de încredere sunt legate de creșterea încrederii într-un magazin care îndeplinește regulile din piață. Un site web poate fi creat în câteva zeci de minute, deci diferențierea între un site de încredere și unul neserios este greu de făcut pentru un consumator neexperimentat.
Pe scurt, avantajele cumpărării de la un magazin de încredere sunt:
• siguranţa îndeplinirii condiţiilor legale şi a celor impuse de marca de încredere, inclusiv, de exemplu, cele referitoare la returnarea produsului în termenul legal;
• certitudinea că magazinul online este de încredere şi are o anumită experienţă pe piaţă, putând fi verificată data primei acceptări în sistemul de marcă de încredere;
• posibilitatea accesului la un sistem de plângeri directe, de obicei gratuit pentru consumator, evaluate de un grup de experţi independenţi faţă de magazinul în cauză. În cazul Trusted.ro acest lucru este posibil, daca magazinul în cauză a cumpărat serviciile de Conciliere Externă;
• accesul la o bază de date cu magazine care au trecut prin certificările impuse;
• accesul ușor la o serie de date-cheie despre fiecare magazin online (cum ar fi: datele de contact, procesatorii de plăți, zone de livrare, contractul cu consumatorul etc.);
• accesul în mod instantaneu cu privire la faptul că magazinul online îndeplineşte cerinţele minime de protecţie a datelor personale cerute de sistemul de marcă de încredere.
Citatul este de aici.
• Sursa: Trusted.ro.

0 Responses to "Ce înseamnă însemnul Trusted"