Credit imagine Agenda mea. Click pentru mărire.
Uite că a trecut ceva timp de când mi-am cumpărat nişte chestii şi nu am apucat să vă povestesc. Hai că le pot considera alături de tort un fel de cadou de ziua mea. :) Am tot tras cu ochiul la eMAG să văd dacă pot găsi un stand cu ventilator şi un mouse fără fir decente la preţ dar şi suficient de calitative. Mă rog, veşnicul raport preţ – calitate. Am ales şi am tot ales până am cules.
Mouse am luat un A4TECH deşi iniţial optasem pentru un Microsoft Wireless Mouse 1000. Despre modelul ales, G9-500, am scris şi pe pagina produsului (scroll până jos), aşa că nu mă repet. E funcţional precum unul cu fir, e laser, are rezoluţie până la 2.000 dpi (şi multe configurări din softul propriu care vine pe un miniCD). Şi ce-i mai interesant este că atunci când netbookul trece în stand-by sau îl închid, se închide şi el automat. De asta zic că e foarte deştept şi econom. Ah şi are o dimensiune rezonabilă pentru ca o mână bărbătească să se simtă confortabil. Ai pe ce pune mâna, nu e vreun pitic de şoricel. :))
Standul cu răcire sau cooler pad dacă vreţi, este şi el deştept. Deşi nu este creat anume pentru netbookuri, eu zic că li se potriveşte ca o mănuşă, şi îl recomand pentru netbookuri şi laptopuri până la 12 inch. Despre el am scris un review aici aşa că nu o să mai zic decât două cuvinte: pentru o folosire scurtă sau pe teren – acolo unde autonomia contează –, standul funcţionează ca un agent de răcire prin el însuşi; iar atunci când folosim ventilatorul, nu face zgomot deloc şi are debit suficient pentru ca netbook-ul să meargă călduţ (temperatură constantă) chiar şi o zi întreagă! Mi se par totuşi scumpe aceste standuri, unele simple din plastic cu un mini ventilator... Concluzia: le recomand pe amândouă!
Aşaaa era să uit de eMAG care, conştiincios, alături de curierii de la Nemo, mi-au livrat obiectele dorinţei în mai puţin de 24 de ore. Chapeau!

0 Responses to "Ce cadouri mi-am făcut de ziua mea"