Pentru că nu ar fi frumos să nu răspund, chiar şi scurt şi concis, la o leapşă primită pe filiera Vlad Dulea, Claudiu Ciobanu, iată deci câteva seriale mult apreciate de mine de-a lungul vremurilor.
În Dallas ne era prezentată o viaţă pe care noi nu o cunoşteam, de fapt habar n-aveam că există, aşa că serialul a pasionat audienţa românească.
Apoi Twin Peaks ne-a introdus într-o lume ireală, cu două feţe. Un serial de care îţi era frică şi totuşi îl urmăreai cu sufletul la gură. 
Ca să mai dau şi pe la desenele animate, Beavis and Butthead şi The Simpsons m-au introdus în lumea poantelor seci şi ale desenelor pentru adulţi. Tot la acest capitol şi trecem şi spre SF: Futurama.
Star Trek toate filmele, toate seriile, le iubesc. Tot aici X Files, Millenium, Starscape.
La fel de iubite şi de neuitat: MASH, Seinfeld, FriendsSex and the city, House MD şi ar mai fi ele şi altele, dar mă opresc aici.

2 Responses to "Serialele mele preferate (leapşă)"

  1. Vlad Dulea Says:

    da... misto :)

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    @Vlad Atitea mi-am adus si eu aminte... dar cu siguranta sunt mai multe.