După un sâmbătă, duminică şi luni noroase şi ploioase, şi o zi de marţi în care nu m-am simţit prea bine, în sfârşit pot pleca cu mama într-o plimbare cu maşina prin Eforie Nord. Ba chiar am şi coborât puţin şi am aruncat o privire de adio mării, de pe faleză. Noroc cu vremea frumoasă, altfel ar fi fost destul de sinistru. Vizita s-a încheiat la cofetăria din centrul Techirghiolului, unde am dat gata două prăjituri şi am luat şi o pizza pentru acasă, aşa, preventiv. :-P

Între timp am reuşit să am acces la balconul de pe palier şi să fac fotografii de acolo. Le-am lipit şi am făcut o panoramă de 180 de grade, care reprezintă o vedere de la est la vest a Techirghiolului, sper să vă placă. Pentru că ar fi încărcat prea mult blogul (3 MB) o puteţi vedea (şi descărca) aici

0 Responses to "Techirghiol 2009 (4)"