Aseară, după cină, am făcut o plimbare cu taică-meu, apoi am rămas să mai colind prin „staţiune”. Am verificat dacă maşina mai este la locul ei (deşi nu era nevoie, infractorii şi poliţiştii par a lipsi cu desăvârşire) şi am coborât pe faleză cu gândul să fac mai multe fotografii (cu aparatul foto de data asta :-D ). Nici nu termin bine de fotografiat două cadre şi ce-mi văd ochii? Domnul M., bun prieten şi fost coleg, alături de care am început să păşesc pe faleză şi pe drumul amintirilor comune totodată...
Poposind în Mangalia, într-o foarte scurtă călătorie „în interes de serviciu”, soarta face să mi-l aducă în cale şi astfel stăm şi noi la „un pahar de vorbă”. M-a informat în amănunt despre realizările dânsului din ultima vreme, despre activităţile desfăşurate, la una dintre ele fiind şi eu prezent.
Am vorbit câte-n lună şi-n stele şi, stelişti fiind, am ţinut din toată inima cu echipa Dinamo care s-a luptat din răsputeri să repare ceea ce tot ei (dat mai ales tifoşii lor extremişti) au stricat la Bucureşti. Pentru că nu ne venea să plecăm, din cauza meciului aprig şi al discuţiei fierbinţi, am rămas pe terasă până târziu, spre ora 23. M-am bucurat sincer de victoria dinamovistă, aşa cum am aflat puţin mai târziu pe mobil (Gazeta Sporturilor RSS) că s-a bucurat şi Gigi Becali. Ceea ce m-a supărat serios este faptul că deşi Steaua a jucat şi ea aseară, n-am găsit o singură ştire referitoare măcar la scor (nu neapărat o pleiadă de ştiri şi interviuri ca cele referitoare la Dinamo, CFR Cluj, ba chiar Vaslui). S-au mulţumit să anunţe că este calificată, ea şi celelalte echipe. Deh, nu or fi oamenii stelişti! :-[ N-are nimic, Steaua este calificată, sper să le stea în gât!
Dimineaţa m-am trezit pe la 6:30, nu am dormit prea bine (patul nu este deloc confortabil), aşa că am făcut fotografia de mai sus. Cerul rămâne în continuare senin, dar azi plaja e interzisă pentru mine, sunt roşu pe piept şi pe spate...
P.S. Că tot amintisem de Gigi, în „Adevărul de (a)seară” (ediţia de litoral) a declarat că visul său (şi al nostru, duh!) este să joace într-un film alături de Angeline Jolie, dar numai dacă filmul este de Oscar! He, he, al naibi dom’ Gigi!

0 Responses to "Mangalia. Ziua 3-4. O întâlnire neaşteptată"