Am găsit, în Jurnalul Naţional de sâmbătă 1 august, articolul domnului colonel Ion Petrescu, fost director al Trustului de Presă al Ministerului Apărării Naţionale: Bloguri militare.
Îmi place cum scrie domnul Petrescu, se vede stilul prelucrat de atâţia ani de activitate în presă. Am întâlnit aici nume cunoscute, aflate deja de mult timp în blogroll-ul meu, dar şi unele noi, pe care am de gând să le „explorez” cât de curând.
Între cele deja cunoscute se află Carpe diem! al lui Florin Şperlea (aka Powwow), caracterizat „electrizant” şi Fotoeseu, autori Dan Mireanu şi Bogdan Apostol, cu tematică fotografică.
Am aflat, cu această ocazie, de blogul domnului colonel (r) dr. Cornel Carp, greşit menţionat în articol ca „cel care a condus Arhivele Militare”. Domnul Carp a condus o instituţie care face parte din Arhivele Militare Române şi este subordonată Serviciului Istoric al Armatei. În treacăt fie spus, pe blog dânsul se ocupă acum mai mult de istoria... blocului în care domiciliază şi întâmplările de acolo, este adevărat însă că o face cu talent.
Aici am găsit şi blogul domnului general Alexandru Grumaz. Un blog pertinent, îngrijit şi... la casa lui (.ro). Prima impresie a fost bună, promit să mai vizitez.
Am găsit articolul în întregime (ştiu că cineva mi-ar fi reproşat reproducerea parţială) la Jurnalul Naţional, unde, din nefericire puteţi citi şi comentariile cretinoide ale unor indivizi (bipezi, cum ar zice cineva).
Citez doar, spre scurtă enervare (nu „inervare”, domnule colonel), două dintre aberaţii:
„Sa-ti vad poza in electorale peste ocean - ca aici partidul nu te vrea decat sa chitai in ziar - ca sa fie un tomatotir galinean al gladelor laringologice !” (unde tomatotir este un cuvânt inexistent iar galinean se referă la o rasă dintr-un joc?!?)
„Asa zisii militari sunt departe de a fi eroi si de a merita atatea onoruri. In general ce face armata, este tara in razboi cumva?” (stupid people, fără alte comentarii...)
• Imaginea este o fotografie a paginii şi deci (c) Jurnalul Naţional, anul XVII, nr. 5101, p. 12.

0 Responses to "Bloguri militare. Comentarii jenante"