Dupa o masa de pranz indestulatoare, am revenit pentru un moment in camera unde ne-am odihnit putin. Tata, simtindu-se obosit, s-a culcat. Eu am plecat in hoinareala si la cuparaturi.
Spre deosebire de Mamaia, vizitata acum 2 ani, pe care am gasit-o galagioasa, murdara, cu un sat de vacanta mercantil si kitchios, unde a trebuit sa caut peste 30 de minute un loc unde sa beau o cafea, intr-o dimineata, Mangalia a ramas asa cum o stiam. Un oras care nu a cedat comertului cu orice pret, unde cladirile, in mare, si-au pastrat menirea initiala.
Mai rar am gasit restaurante aici, sau nu am cautat suficient. Fast food-urile si terasele de pe plaja, si asa putine, au putine de oferit sau nu prea te imbie sa mananci de acolo. Deh, suntem in extrasezon. Noroc cu restaurantul Cazino, pe care il stiu de mic, care a ramas neschimbat din anii '60 (1966), ca arhitectura, caci atunci la pranz era plin la parter, la etaj si pe terasa, acum de abia daca erau 6 mese ocupate... O tempora... In schimb meniul este destul de variat, cu portii generoase si preturi acceptabile: 5-8 lei ciorba, 12-16 lei felul doi.
Pe seara am iesit din nou la o plimbare pe faleza si o inghetata. Cam atat pentru azi. Noapte buna tuturor.

0 Responses to "Prima zi a expirat"