Au sosit, aproape pe nesimţite, sărbătorile pascale, ceea ce, la mine, coincide cu un moment de dezîncrâncenare (dacă există cuvântul), de relaxare dintr-un spasm. Am terminat revista. Şi ce dacă? Vine alta, vin altele... Păcat însă că nu există la acest final şi un cuvânt de mulţumire, dar să fi fost din inimă, nu aşa, unul strâns între dinţi şi mormăit. Cât despre alte moduri de recompensare nici nu încape vorbă. Şi aici mă opresc, nu vreau să-mi reproşeze din nou Florin că sunt subiectiv (oricum sunt).
Am găsit undeva pe internet un mesaj de Paşti care suna aşa:
Hristos a Înviat! Lumea cea cerească şi nespusa bucurie a Sfintei Învieri să sălaşluiască între noi, iar Hristos, El ce a biruit moartea, să reverse asupra noastră pace, sănătate şi belşug de bucurii duhovniceşti! Paşte Fericit! Foarte frumos.
Sau cum am spus eu în ultimul tweet de astăzi: Pregătiţi-vă să primiţi lumina şi să fiţi binecuvântaţi. Măcar acum, în cel de al 12-lea ceas să ne mărturisim păcatele.
• Imaginea este (c) FotoMagazin Weblog.
PS (07.09.2008): Îmi pare rău dar imaginea era găzduită pe internet, se pare că cei de la FotoMagazin au considerat oportun să o şteargă.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Un Pasti fericit, linistit"