Citez din „Enjoy the silence”:

[...] Când mă plictisesc foarte rău fac niste browsing la întamplare. Câteodată ajung pe alte bloguri, deşi nu cunosc pe nimeni şi nu citesc asa ceva in mod obişnuit (în afara de blogul lui Gaiman - hi Neil!). De obicei găsesc multă vorbăraie sau oameni care se plâng de RATB şi sistemul bancar. Dar sunt şi nişte lucruri interesante.

De exemplu, joculeţul ăsta:

Regulile de aur si nisip:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine. (ok)
2. Deschide-o la pagina 123. (bine)
3. Găseste a 5-a propozitie/frază. (aha)
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni. (yes, maaaster)
5. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”. (oricum toate cartile mele sunt ori despre gradinarit, ori jurnalul unei prostituate de lux)
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.” (nu vreau) [...]

Da, interesant, zic. Ia să mă conformez şi eu „joculeţului”. După ce am urmat instrucţiunile, iată ce a rezultat:

„În ziua de 21 martie s-a primit Ordinul nr. 11 883 ca trupa să-şi micşoreze efectivele, conform ordinelor anterioare, răscoalele fiind potolite, iar lucrurile furate de la proprietari să se dea ordin a fi predate înapoi prin ajutorul comandanţilor de regimente”.

Am ascultat orbeşte de regula nr. 5 şi am nesocotit nr. 6.Normal că nu mai scriu încă 4 propoziţii, că nu vreau să fac scurtă la mână, dar „you get my drift”, pui mâna pe orice carte, în cazul meu are legătură cu munca (ca şi în altele probabil) şi nu cu una pasiunile mele sau cu cărţile de beletristică favorite! Interesant, nu? M-a pus pe gânduri...

• Cartea este Armata română şi răscoala din 1907. Documente, realizată sub egida S.I.A. Nu o căutaţi în librării. Date despre S.I.A. găsiţi aici.

0 Responses to "Jocuri periculoase"