Fac parte, dacă nu ştiaţi, din marea comunitate a intagramerilor din România. Deşi am contul deschis din aprilie 2012, la scurt timp după introducerea aplicaţiei pe platforma Android, abia în acest an am început să particip la întâlnirile grupului @IgersBucharest.
Prima dintre ele a avut loc la Hotelul Capitol, recent restaurat (un etaj era încă în şantier). Organizatorii ne-au primit călduros şi ne-au invitat la o tură prin hotel, unde am putut vedea 3 apartamente, fiecare cu finisaje de calitate în diferite stiluri. Am fost surprins când mi s-a spus că putem vizita şi terasa, deşi este doar o terasă tehnică deocamdată, iar vederea de aici a fost pe măsură! Am avut parte de multă socializare, multe fotografii, unele, sunt sigur, inedite şi multă voie bună.

Pe 5 octombrie comunitatea instagrammerilor din România s-a alăturat celorlalte orașe din lume care au organizat întâlniri cu ocazia celui de-al zecelea Instameet global, #wwim10, organizat de Instagram. În București întâlnirea a avut loc de la ora 13.00, la Galeria Galateca. Un spaţiu nou, deschis artelor moderne, care ne-a găzduit întâlnirea aniversară. Fotografii (mai târziu şi la Ateneu), discuţii, oameni frumoşi şi poveştile lor interesante, toate la #wwim10ro.
Dacă nu aveţi altceva mai bun de făcut puteţi vedea ce am postat pe Instagram apăsând pe buton.
Instagram

0 Responses to "InstaMeet Hotel Capitol şi #wwim10ro la Galateca"