Deşi, spre ruşinea mea, după cum puteţi vedea, nu am mai scris pe blog aproape de 11 luni, Cristian Manafu (precum Moş Crăciun), s-a gândit că totuşi am fost cuminte şi merit o invitaţie. Aşa că vă anunţ pe această cale că ne vedem şi în acest an la Webstock.
Evensys și Vodafone ne aduc iarăşi evenimentul mult așteptat în fiecare an, aflat acum la cea de-a şaptea ediţie.
Cea mai mare conferință de social media din România va aduna toţi pasionații pe 26 septembrie 2014, la JW Marriott Grand Hotel. Vom asculta din nou cu atenție expunerile unor specialiști de marcă din online-ul autohton.
Format ca de obicei din două sesiuni de conferințe care vor avea loc între orele 9 şi 13:30 şi trei micro-conferinţe între 14:30 şi 18. Era să uit de gala de premiere Webstock Awards, care le urmează.
Dacă în prima parte a zilei vom fi inspiraţi de vorbitori, în cea de-a doua vom afla care sunt tendinţele în blogging şi social media, comunicare şi mobile.
Gala de premiere Webstock Awards va valida cele mai bune proiecte şi cele mai de succes campanii în social media.
Ca o paranteză, sper din suflet să nu mai am probleme cu laptopul, cât despre aplicaţia Blogger pentru mobil/tabletă care nu reuşea să publice decât un fragment din postare... no comment.
• Sursa: Webstock.

2 Responses to "Sunt blogger acreditat la Webstock 2014"

  1. Maria Says:

    Spune-mi te rog cum sa ajung si eu atestata de Webstock.
    Detin si eu doua bloguri destul de vechi si cu ceva trafic dar inca nu am fost acreditata vreodata.
    Trebuie sa ii contactez eu si sa le prezint adresele lor url? sau trebuie sa ma contacteze ei?

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Buna Maria,
    Pur si simplu cind afli ca ne apropiem de eveniment, de obicei prin august - septembrie, intri pe site si te inscrii. Este atit de simplu.
    Bineinteles, inscrierea ta trebuie sa fie aprobata, deci trebuie sa o trimiti cit mai devreme si sa ai un strop de noroc. Bafta!