Pentru ca să fie așa, for the record, și să rămână scris undeva (știe bine Google să indexeze), postez aici o conversație avută cu domnul Dragoș Novac. După cum probabil știți (dacă sunteți blogger nu aveți nicio scuză), Dragoș Novac este inițiatorul și organizatorul unui eveniment unic în România, RoBlogFest. An de an, din 2006 până inclusiv anul trecut (adică chiar și în anii urâți de criză/recesiune), evenimentul a avut loc fără excepție, obișnuindu-ne ca în preajma lunii aprilie ba să ne înfierbântăm înscriindu-ne la concurs și sperând la o nominalizare măcar (dacă nu la un loc pe podium), ba așteptând cu înfrigurare invitațiile la petrecere.
Anul acesta, așa cum mi s-a mai întâmplat în alte ocazii, mă întrebam dacă relativa mea lipsă din online a fost de vină pentru pierderea din vedere a ediției 2013 a evenimentului mult așteptat. După o scurtă conversație pe twitter cu câțiva prieteni am realizat că practic nu a avut loc. Am scris un e-mail domnului Novac însă nu am primit răspuns, așa că, în urma altor discuții pe twitter am adresat întrebarea de mai jos:

Pentru că nu am putut pune în embed toată conversația, iată linkul.
Răspunsul dânsului a lăsat loc de interpretări, aș că am solicitat o precizare pe care nu am primit-o (încă?). Aștept să văd ce se va întâmpla în continuare. Ar fi păcat ca o asemenea tradiție de șase ani să fie întreruptă. Sigur că nu pot să mă pun în locul altuia, dar dacă aș putea, probabil că aș trece peste discuțiile înfierbântate, trollăreala și hatereala inerentă, comentariile la adresa excluderii unor bloguri (sigur, aici nu e cazul tău @dark2y), a categoriilor insuficiente, a jurizării după culoarea ochilor sau câștigătorilor nemerituoși; oricâte bobârnace aș primi aș menține un eveniment unic (am spus deja?) care a bucurat an de an blogosfera românească. Din păcate nu pot fi în locul dânsului și nici nu aș dori aceasta, având în vedere efortul laborios necesar organizării (să ne gândim numai cum se poate găsi în zilele noastre un sponsor).
Ne rămâne numai speranța, dragi bloggeri, ca anul acesta să nu fie unul de care să ne amintim cu tristețe. Voi ce părere aveți? Dacă ați participat la o ediție RoBlogFest, cum vi s-a părut?

0 Responses to "ROBLOGFEST 2013. Va fi sau nu va fi?"