Pentru că a trecut ceva vreme de când nu am mai scris pe blog, ar fi cazul să recuperez și să spun pe unde am fost și ce am mai făcut în ultimul timp. O să o iau cronologic...
Mai întâi, pe 29 noiembrie, am fost la The Industry Awards cu Manuel pentru că am avut o invitație de două persoane pentru care trebuie să-i mulțumesc (din nou) lui Stoian Ciprian ( blog | twitter | site).
Au fost prezenți câțiva exponenți ai lumii media și new media, între care Horia Vârlan, Virgil Ianțu, Criastian Manafu. Echipa revistei The Industry și Clickshop și-au propus să ofere recunoaștere oamenilor din industria de media, produselor creative şi ideilor inovatoare puse în practică în România. Toată tărășenia a avut loc în Club Control, într-o atmosferă însuflețită de Moonlight Breakfast şi Electric Brother. A fost frumos și ne-am simțit foarte bine, fapt la care a contribuit și open-bar. Să vedem și câștigătorii, la fiecare categorie:
• Cea mai bună aplicație de Android – Speed Taxi
• Cea mai bună aplicație de iOS – Transport urban
• Cel mai bun produs de soft românesc – BitDefender
• Cel mai bun text – Viorel Ilișoi
• Fotografia anului – Petruț Călinescu
• Cea mai bună producţie independentă TV – Cireașa de pe tort
• Personalitate multimedia - web celebrity – Cabral

• Cea mai bună campanie de publicitate clasică – Pepsi, Și ieri și azi – Grafitti BBDO
• Cea mai bună comunicare online de brand -ROM – Românii sunt deștepți, McCann Erickson
• Premiul Publicului – BitDefender.
Pe 4 decembrie am fost la #reloadedsmile, unde am fost bucuros să donez pentru Așezământul Social Sfinții Arhanghel „Mihail și Gavriil”, din comuna Slobozia de Giurgiu. Am fost bucuros să aflu că s-au strâns cu această ocazie 1351 de lei, care vor ajuta 14 băieți, 15 fete și 5 mame. Nu e de ici de colo aș spune eu.
Altfel am căpătat o caricatură marca Gogu Neagoe, am asistat uimit la spectacolul oferit de ventrilogul Eduard Andrei și i-am ascultat pe The Speakers și chiar mi-au plăcut.
La Open Connect București #14 am fost chiar joia asta (de Sfântul Nicolae) și cu această ocazie l-am introdus și pe Manuel în acest cerc deschis al antreprenorilor și oamenilor de online care se întâlnesc aici. După icebreaking a urmat primul pitch, al lui Alexandru Imbuzan, despre o aplicație de mobil numită iShitYouNot, care își propune să cartografieze toate toaletele din București (ulterior și alte mari orașe). Va exisa și un sistem de rating dat de comunitate, care te va sfătui, dacă este cazul, să ocolești o anumită locație. Cu monetizarea e mai greu: vor fi stickere în locațiile partenere și de asemenea reclame personalizate pentru fiecare locație. Pitchul a obținut la gamificare de 90%.
Al doilea a fost cel al lui Gabriel Voicescu despre iBookSquare, o platformă de eLearning. Se pleacă de la premisa că există mult conținut educațional dar elevii și studenții nu au acces la conținutul de calitate. Platforma își propune să ușureze asimilarea informației. În prima fază, targetul este studentul.
Al treilea pitch a fost susținut de Adrian Niculescu, care ne-a vorbit despre RomanianMarketingSummit.com, o serie de conferințe despre marketing online si offline. Pitchul a obținut la gamificare de 85%.
Din păcate la Cluj, unde avea loc prima ediție a Open Connect Cluj, discuțiile s-au prelungit, așa că mult așteptata teleconferință prin Skype nu a putut avea loc.

0 Responses to "Pe unde am mai fost"