Astă seară am fost prin AFI Palace Cotroceni să mai fac câteva cumpărături și să-mi caut o pereche de  ghete pentru iarnă. Am avut noroc și am găsit ceva care să-mi placă și era ultima pereche măsura 45.
O țigară în fumoar și un ochi pe programul Cinema City să văd dacă este vreun film la ora respectivă – 19,50. Era Cursă fără frâne (Premium Rush) la 20,10 și am zis fie ce-o fi, hai să vedem cum este. Ceva cu curse de mașini m-am gândit eu. Și m-am înșelat, este cu totul altceva. Din punctul meu de vedere filmul merită să fie văzut. Fie măcar din perspectiva faptului că actorul principal, Joseph Gordon-Levitt, s-a accidentat pe bune la filmări. Câteva secvențe din această scenă le puteți vedea după derularea creditelor.
Iată descrierea pe scurt de la Cinemagia:

Wilee e un curier rapid, care lucrează de pe o bicicletă. Zilnic, programul lui la muncă, înseamnă să se ferească de mașini care accelerează, de taximetriști agitați și agasați  de portiere de mașină care i se deschid brusc în față și de vreo opt milioane de pietoni nervoși din New York. Wilee e unul dintre cei mai agili şi mai agresivi curieri pe bicicletă. Iar bicicleta e şi ea una specială, super ușoară  cu o singură viteză şi fără frâne. Curierii de pe astfel de biciclete sunt cicliști talentați, dar şi nebuni cu tendințe sinucigașe, căci riscă în fiecare zi în care se bagă în trafic să fie făcuți una cu asfaltul.
Wilee, un tip obișnuit să-și riște viața, se trezește într-o situație care îl suprasolicită până și pe el. O livrare de colet se transformă într-o cursă pe viață și pe moarte pe străzile din Manhattan. Atunci când Wilee ridică ultimul colet al zilei, el descoperă că e vorba de un pachet diferit. De data aceasta, cineva chiar că încearcă să-l omoare.
• Credit imagine: Cinemagia.

0 Responses to "Cursă fără frâne – Premium Rush"