Aseară am fost în centrul vechi al Bucureștilor, la invitația (heads up mai degrabă) adresată printr-o simplă postare pe Twitter de Teatrul Masca. Așa că dacă nu am putut ajunge la reprezentația de luni, mi-am jurat în barbă (vorbă să fie) să nu lipsesc miercuri seară de la O noapte furtunoasă a eternului Caragiale. Cu puțin înainte de ora 21 ajung la locul amenajat, aflat la intersecția străzilor Poștei și Sfântul Dumitru. De astă dată maestul Mihai Mălaimare ne-a onorat cu prezența pe scenă, în rolul observator al societății, al lui Ion Luca Caragiale. Spectacol în toată regula, un răsfăț al simțurilor. Deși actori nu scot un cuvânt (e spectacol de living statues), totuși muzica spune totul. O orchestrație care trădează, arată publicului personalitatea rolului și chiar trăirile sufletești: pentru Spiridon acorduri acute, jucăușe, pentru jupân Dumitrache tonuri sobre, grave. Scena este un decor sumar animat de dansul sincronizat cu muzica al actorilor care ne povestesc scenă cu scenă, întreaga acțiune a piesei.
A urmat un tur printre pub-uri și cluburi, aglomerație mare! Asta aseară.
Azi dimineață am fost pentru a doua oară în această lună (un mic record personal), la Open Connect, ediția a patra. Aici a fost cam așa: primul pitch despre o platformă online pentru inițiative cetățenești a suscitat interes și o dezbatere în toată regula. Al doilea a fost despre o aplicație online în care cauți o locație din apropiere (restaurant, bar, fast food, cinema, minigolf etc.) și vezi dacă sunt disponibile reduceri și în ce condiții (în grup de la 5 persoane în sus, 10% la băuturi de exemplu); îți inviți prietenii indicând locația; la intrare grupul face check in pe locație și primește cupoanele de reducere. Care mie personal (și nu numai mie), mi s-a părut senzațional.
A urmat mentoring-ul lui Andrei Marinescu de la Appscend care ne-a explicat ce face de fapt  compania: pune la dispoziția dezvoltatorilor de aplicații mobile platforma și documentația necesară. Am înțeles cu aceată ocazie care este diferența între o aplicație HTML5 care poate fi accesată de toate OS-urile mobile și aplicații realizate în limbaj native pentru fiecare OS (sistem de operare) în parte, cele din urmă fiind preferate.
La o țigară și apoi socializare la nimereală: ba cu Mihnea Beldescu și Ciprian Stoian, ba cu Florin Covaci și Șerban Costin de la mReady și mai târziu cu Sorin Costache, partener de afaceri al Lyoness în România. Cu acesta din urmă am și aranjat o întâlnire pentru a discuta mai multe aspecte despre ce înseamnă și cum se aplică conceptul cashback. De acum încolo voi încerca să particip măcar o dată pe lună la Open Connect, pentru că am întâlnit aici oameni minunați, inițiative valoroase, idei noi și modalități de punere a lor în practică.

0 Responses to "La Teatrul Masca și Open Connect #4"