Enervat de prezența termenului „apropiator” prezent în ultima reclamă la cafeaua Jacobs, trimit câteva mesaje în social media, fără niciun răspuns. Atunci hai să le trimit un mail, zic.

From: Ciobanu Nicolae
Sent: Wednesday, July 04, 2012 11:48 PM
To: Consumator [consumator@kraftfoods.com]
Subject: Reclama la Jacobs Kronung

Stimati domni/doamne,
Nu stiu ce agentie a creat reclama care ruleaza curent la posturile tv, dar dumneavoastra chiar nu ati observat prezenta stinjenitoare a cuvintului "apropiator".
Cuvintul nu exista in dictionarul limbii romane, ba chiar in opinia mea, este o jignire adusa limbii romane.
Ma mir ca nu s-a sesizat cineva cu autoritate in domeniu si nu un simplu consumator (de reclame de data asta).
Sunt convins ca nu veti retrage sau modifica spotul tv dar veau sa vad daca imi puteti da un raspuns pertinent.

Al dumneavoastra,
Nicolae Ciobanu

După mai mult de o lună de așteptat, timp în care am pierdut speranța unui răspuns, iată că primesc astăzi un mail de la stimabilii. Chiar sunt curios ce au de spus.
From: Consumator [consumator@kraftfoods.com]
Sent: 6 august 2012, 15:19
To: Ciobanu Nicolae
Subject: Re: Reclama la Jacobs Kronung

Stimate Domn Nicolae Ciobanu,
Va multumim pentru interesul aratat produselor Kraft Foods Romania, in special fata de marca Jacobs.
Orice observatie pe care o primim este bine-venita, deoarece ne ofera o informatie noua despre felul in care consumatorii nostri gandesc si despre felul in care ei se raporteaza la reclamele companiei noastre. Consumatorul nostru are un rol important in decizia companiei Kraft Foods Romania de imbunatatire a modului de comunicare, astfel mesajul dumneavoastra a fost trimis catre departamentul de Marketing.
Referitor la solicitarea dvs., dorim sa va informam ca brandul Jacobs a fost intodeauna strans legat de momentele petrecute alaturi de cei dragi. Din data de 18 iunie 2012, Kraft Foods Romania a lansat o noua campanie Jacobs Kronung prin care rasplateste consumatorii care reusesc sa ii aduca aproape pe toti cei dragi la o ceasca de cafea alintaromata si sa se bucure de timpul petrecut impreuna.
Jacobs Kronung ii admira si ii apreciaza pe toti acesti oameni, care, asemenea Alintaromei, au aceasta putere ce ii ajuta sa mentina legaturi, sa intareasca prietenii si care de cele mai multe ori imbraca haina tipicului erou discret. Jacobs Kronung doreste sa-i descopere, sa le recunoască meritele si sa-i rasplateasca pe masura.
„Pentru inceput, Jacobs Kronung le ofera tuturor un nume ce ii reprezinta, asemenea unui blazon, identificandu-i ca facand parte din acelasi grup, numeros, dar si select. Ei sunt, simplu, Apropiatorii. Pentru a le rasplati talentul si eforturile, Jacobs Kronung  le-a pregatit tuturor Apropiatorilor o campanie promotionala ampla, cu o multime de premii. De-a lungul a 8 saptamani, oricine poate fi sau deveni Apropiator, cu oricare dintre produsele Jacobs Kronung participante”, declara Cristina Pindaru, Senior Brand Manager Cafea Kraft Foods Romania.
Campania Jacobs Kronung se desfasoara in perioada 18 iunie - 12 august 2012 si beneficiaza de o comunicare de marketing integrata, din care nu vor lipsi: prezenta pe TV, online (campanie media si website dedicat), panotaj stradal, cat si suport sustinut la nivelul magazinelor.
Marele premiu constă intr-un apartament de 2 camere, care va fi tras la sorti la finalul campaniei. Fiecare consumator cu minim 3 coduri unice inregistrate in promotie poate fi castigatorul mareui premiu. Noul apartament este spatiul perfect pentru Apropiator, ii usureaza rolul asumat de a-i tine aproape pe toti cei dragi, de la cel mai bun prieten pana la cel mai zapacit fost sau actual coleg.
Jacobs Kronung ofera, de asemenea, si premii instant saptamanale (Iphone, televizor) si zilnice (aparat Tassimo T40, Balansoar, Sistem Home Cinema si Foisor de Gradina). Cei mai activi participanti in aceasta campanie, respectiv Apropiatorii cu cele mai multe coduri inregistrate, vor fi premiati cu 400 de premii garantate. Pentru mai multe detalii despre campanie, puteti accesa www.puterealintaromei.ro .
Regretam daca mesajul reclamei Jacobs Kronung v-a creat vreun inconvenient si speram sa consumati cu placere pe viitor produsele noastre.

Cu deosebita stima,
x

Adică, pe scurt, nimic. Nu au găsit nici măcar un argument, nu au făcut nicio referință la termenul folosit. Ba mă mai iau și la mișto: „Va multumim pentru interesul aratat produselor Kraft Foods Romania”. În concluzie mi-am răcit gura de pomană.

0 Responses to "Kraft Foods, o corespondență inutilă"