Pe tânărul Valentin Bratu l-am cunoscut acum câțiva ani la Sanatoriul Balnear Techirghiol (să fie 2007, poate chiar mai devreme), unde își trata, an de an, afecțiunea de la picior. De fapt el era Vali, așa cum eu eram Nicu. El cu problema lui de sănătate, eu cu a mamei (și una de-a mea, dar în surdină), acesta a fost cauza întâlnirii noastre.
Adevarul este că de vreo doi-trei ani nu ne-am mai întâlnit la Techirghiol (oricum, șansele sunt foarte mici având în vedere că o serie este între 12 si 18 zile iar sanatoriul e deschis aproape tot anul). Dar îmi aduceam aminte cu plăcere de el de fiecare dată când ajungeam acolo.
Și nu am mai aflat mare lucru despre el până astăzi când am primit de la un alt Vali, cel din Sarichioi (Valentin Silivestru), un mesaj care mă trimite pe o pagină a site-ului Ziua de Constanța. Și acolo ce-mi văd ochii? Titlul sună așa: „Membrii trupei Mandinga, accesorizaţi de designerul constănţean. Valentin Bratu, la «Debut» în Club Jezoo”. Cum? Tânărul simpatic pe care-l știam se pare că peste noapte s-a transformat în fashion star. Vorbă să fie, nu peste noapte, firește, că este mult de muncă pentru a deveni designer vestimentar. Este vorba de lansarea unei colecții de accesorii vestimentare care include papioane, eşarfe şi cravate unicat, la amintitul club din Mamaia. Nu-i rău deloc!
Surpriza mea a fost mare, pe măsura plăcerii de a afla că cineva mai reușește, cumva, în țara asta.
Nu pot decât să-l felicit pe această cale și să vă invit să vedeți cum încă un Om și-a depășit condiția, realizându-și visul, reușind să pună în practică (ceea ce e dificil, mai ales în vremurile prin care trecem) ceea ce-i place cel mai mult să facă. Felicitări, mult succes și sper să ne „auzim” în curând pe Facebook.
• Credit imagini: sus – pagina de Facebook, mijloc și jos – Ziua de Constanța.
• Surse și contact: Ziua de Constanța, Realitatea.net, ediția de Constanța, profilul și pagina de Facebook a lui Valentin Bratu.

0 Responses to "Îmi crește inima când văd cum au unii succes"