Zilele trecute mă sună un domn de la o companie de curierat și mă anunță că este în fața casei și dacă pot ieși să ridic pachetul (plicul). Eu însă eram la serviciu și neștiind dacă taică-meu este acasă i-am indicat să intre în curte și să îl lase la intrarea din spate. Zis și făcut, i-am comunicat omului datele din buletin și gata. M-am întrebat, firesc, pentru un moment, cine era expeditorul coletului și ce conținea, dar cum curiozitatea nu este punctul meu foarte, am lăsat-o baltă.
M-am luat cu munca și peste vreo oră mă sună maică-mea să-mi spună ce a găsit. De data asta nu mai am răbdare și-i spun să deschidă pachetul. După un minut de așteptare îmi spune că în plic este un tricou pe care scrie Bacardi. Mi-am pus neuronii în mișcare și în cele din urmă mi-am adus aminte de concursul pe Facebook la care participasem mai demult și de care uitasem cu totul. Concursul sau cum s-ar spune pe alte meridiane giveaway, face parte din sărbătorirea a 150 de ani de la înființarea distileriei cubaneze Bacardi.

© Lia Galetti
Un pic de istorie romanțată. Se spune că soția patronului Don Facundo, pe nume Doña Amelia, a fost cea care a decis folosirea imaginii liliacului, observând o colonie de lilieci frugivori din apropierea distileriei din Santiago. Ea a crezut că liliacul este un semn aducător de noroc, sănătate și fraternitate. Hotărârea de a folosi acest simbol ca marcă a romului Bacardi s-a dovedit a fi un succes, romul Bacardi fiind cunoscut ca „El Ron del Murcielago” sau „Romul Liliacului”.
Tricoul pe care l-am primit eu este creat de artista de origine cubaneză Lia Galetti și se numește The Brotherhood of the Bat. Puteți să aplicați și voi pentru un tricou aniversar în aplicația de Facebook.

0 Responses to "150 de ani de Bacardi. La mulți ani!"