Credit imagine: Editura Nemira
Am cumpărat cartea lui Dan Chișu dintr-un impuls, pentru a vedea ce și cum poate scrie un om cu un asemenea palmares. Numai că habar nu ai dacă aceasta este o carte autobiografică sau o ficțiune amețitoare, mai ales având în vedere faptul că însuși autorul recunoaște, din când în când, că fabulează.
Plus o mie și una de aventuri amoroase (aici chiar că e ficțiune pură) prin tot felul de locații care mai de care mai exotice.
Decizii pe care un om cu un minim simț de conservare nu le-ar lua niciodată... mă rog, cartea este halucinantă...
Nu aș putea recomanda această carte dar nici nu spun să nu o citiți, deși mie mi-a părut o pierdere de vreme. Hmmm, dacă zic că e proastă de ce am mai citit-o? Aici aveți dreptate, dar să lăsăm autorul să vorbească despre aceasta (la sfârșitul primului capitol), cu atât mai mult cu cât o face foarte elocvent:
Buun... Văd că ați mai rămas câțiva fraieri  care vreți cu orice preț să știți pe ce ați dat banii. Vă înțeleg. Să știți că și mie mi se întâmplă câteodată să mă uit fascinat la cîte o emisiune de televiziune îngrozitor de proastă și chiar dacă nu-mi vine să cred ce văd și cât de proastă e, tot continui să mă uit, numai ca să aflu totuși până unde poate să ajungă cu imbecilitatea ei.

0 Responses to "Singur sub duș de Dan Chișu"