Ca să ne mai descrețim frunțile și să ne aducem aminte că vine vara și marea, o să încep să postez și câteva glume, majoritatea primite pe e-mail de la preteni.

Mă duc la piață și trec pe lângă o tarabă cu pepeni unde era un carton pe care scria: „Un pepene 3 lei, sau trei pepeni la 10 lei”.
În loc să-i spun tipului din spatele tarabei cât de prost e, m-am hotărât să-i demonstrez. Aşa că l-am abordat:
— Aș dori un pepene
— Da, domnule, face trei lei. I-am dat banii şi i-am spus:
— De fapt, mai dă-mi unul te rog.
— Nici o problemă domnule, încă trei lei.
— Știi ceva? i-am zis, mai dă-mi unul să fie trei.
— Desigur domnule, trei lei va rog.
Abia mă abțineam să nu râd și i-am spus:
— Tocmai am cumpărat trei pepeni pentru nouă lei, iar pe cartonul tău scrie trei pepeni pentru zece lei. Tu iți dai seama cât de prost ești?
— Nu sunteți primul client care îmi spune, chicoti el, toată lumea face mișto, dar eu mi-am triplat vânzarea...
• Primit de la Florina.

0 Responses to "Să mai și zâmbim (1)"