După cum știți dacă mă urmăriți pe twitter, săptămâna trecută, în zilele de 12-13 mai a.c. a avut loc un eveniment așteptat an de an, și anume Zilele Muzeului Militar Național. M-am dat un fel de blogger ambasador al evenimentului și am ciripit (inclusiv postat imagini) de la 10 până pe la 13 cam tot ce-mi cădea sub ochi.
După ce am ajuns acasă numa' ce am primit mesaj de la domnul Cristian, care-mi propune nici mai mult nici mai puțin să scriu un guest post cu tot ce am văzut acolo. Zis și făcut. Așa că articolul e gata (de vreo săptămână) și îl puteți citi pe Republica Populară Chineză.
Dacă tot suntem la subiect, tot acolo, la finalul articolului, puteți găsi videoclipul de mai jos, editat de subsemnatul în chiar editorul YouTube, care e destul de simplist, dar e ok.

Tot umblând eu în sus și în jos pe internet, am mai găsit site-ul oficial al Muzeului Militar Național, dar și un site interesant, pe nume Trasee România, unde am găsit un articol impresionant și destul de cuprinzător asupra muzeului.
De asemenea aveți la dispoziție fotografiile postate pe Twitpic, cele urcate în album pe Picasa și, dacă vreți, cele trei videouri originale pe YouTube.

0 Responses to "Cum a fost la Zilele Muzeului Militar Național #mmn"