Pentru că acum vreo două luni mi-am vândut ultimul smartphone, Nokia 5880 XpressMusic, la un preț mai mult decât avantajos pentru cumpărător, am ajuns să-mi satisfac nevoile de comunicare cu un amărât de Nokia 1110.
Mă rog, iată că se împlinesc deja trei săptămâni de când am schimbat abonamentul și planul de date și am reușit să pun mâna pe un Samsung Galaxy S Plus la 640 de lei, un preț rezonabil din punctul meu de vedere.
Îmi place mult chiar dacă nu se poate compara ca autonomie cu vechiul Nokia, acesta rezistând între 20 de ore și 2 zile în funcție de utilizare, celălalt 4 la 7 zile. Astfel am intrat și eu, în sfârșit, în „rândul oamenilor”, acum pot spune că am un telefon performant care sper că mă va ține măcar cinci ani, având în vedere că ultimele telefoane le-am schimbat cam la doi ani distanță.
Afișajul este de bună calitate, luminozitatea este setată aproape de minim. Am încercat microprocesorul în jocuri recente, solicitante, cum ar fi Angry Birds Space, fără probleme. Tot el și GPU sunt „de vină” pentru rularea fină a interfeței.
Credit imagine: Samsung mobile
Între programele preinstalate am salutat existența e-Readerului Aldiko, cu posibilitatea de a descărca cărți electronice clasice gratuit; aplicațiile pentru gMail și E-mail (în care am putut configura ușor contul de Yahoo Mail); Google Maps la fel de bun cum m-a obișnuit pe desktop; ThinkFree Office unde pot vizualiza și edita documente. Desigur mai există Layar, Latitude și altele dar nu le-am dat prea mare importanță până acum. Cea mai utilă aplicații din cele preinstalate mi se pare Kies air. Aici coreenii s-au autodepășit, creând o interfață atât de simplă și elegantă între telefon și PC – prin intermediul rețelei WiFi – într-o simplă pagină de browser! Ce poate fi mai ușor?
Cât despre aplicațiile instalate, așa cum ușor puteți bănui, primele au fost Tweetdeck, Yahoo Messenger (chiar după instalarea pluginului apelul video nu funcționează), Bitdefender Mobile Security (ce va fi înlocuit în curând cu Avast), Skype (apelul video funcționează dar eu vad tot imaginea mea și de parcă nu ar fi fost suficient, răsucită cu 180 de grade!), Blogger (da, există!), Google Reader (care ar înlocui vreo 3-4 aplicații native pe care nu pot să le șterg), Opera Mini 7, Cinemagia, MyVodafone, Barcode Reader (știe și QR), DEX, Shazam, AndROtaxi și Feroviar. Deocamdată.
Jocuri: Backgammon Free, Pool Master Pro, Labyrinth Lite, Where's my water? Free, Angry Birds, Angry Birds Space, Raging Thunder și încă altele, urmând cât de curând să mai șterg din ele...
• Acest articol vine ca o continuare firească a articolului Iubitele mele telefoane, cu erata ca în loc de E63 să treceți 5880.

0 Responses to "Mi-am luat telefon nou: Samsung Galaxy S Plus"