Îmi aduc aminte de un timp, acum vreo 10 ani când, dacă plecam cu ai mei ba la țară ba la mare, trebuia să vânez din timp nenorocitele de roviniete, pentru că ba nu le găseai deloc, ba nu găseai ce doreai – în cazul meu rovigneta pentru o săptămână. Acum, odată cu informatizarea sistemului lucrurile s-au mai așezat puțin dar din păcate nu este eficient peste tot și sunt nevoit câteodată să aștept și o jumătate de oră, fie pentru că nu s-a inițalizat sistemul, fie nu reușește să se conecteze la internet...
Uite de asta când am auzit de Roviniete.ro m-am bucurat, căci ce poate fi mai simplu decât să-mi comand rovinieta pe internet, în câteva minute, în loc să pierd timpul prin benzinării? Și pot să plătesc și aici cu cardul, deci cât se poate de simplu.
Acum câteva cuvinte despre site, care pare a aduna toate informațiile necesare, referitoare la subiect. Găsim aici informații privind legislația în domeniu, întrebări frecvente, dar mai ales posibilitatea de a ne calcula și plăti rovinieta. Dacă acest lucru pare la îndemână pentru persoanele fizice, vă dați seama ce poate însemna pentru o firmă care dispune de o flotă – cât de mică – de autovehicule. De altfel există o secțiune specială pentru companii, pentru care există un număr mare de facilități.
În plus, odată cu prima comandă și înregistrarea în sistem veți primi o alertă care vă va înștiința când se apropie expirarea rovinietei. Tot aici puteți configura și alte alerte ca RCA, CASCO, un lucru pe care – uituc cum sunt – îl găsesc foarte util.

0 Responses to "Roviniete online – fără coadă și fără nervi"